one

48 5 6
                                    

Yürümeye devam ettim. Hakaretlere, aşağılanmalara rağmen yürümeye devam ettim. Buna mecburdum. Kardeşimin onurunu geri kazanmalıydım. Ve bunu onun son nefesini verdiği ringte, son nefesini vermesine neden olan pici yenerek kazanacaktım.

Onu yenemeyeceğimi düşünen insanların tezahüratları arasında onları gördüm. Harry Louis'nin elini sıkıca tutmuş gururla bana bakıyordu. Hızlıca Niall'a ulaştım. Kafes dövüşüne başladığımdan beri yanımda Niall ve Ed vardı.O gitmişti artık bizimle değildi ve buna neden olan piç bugün geberecekti.

Niall sargıları elime sararken Liam geldi. Yanıma hızlıca oturup telefonu elime verdi.

"Zayn?" endişeli sesi yüreğime bir ağırlık çökmesine neden oldu.

"Sevgilim."

"Tanrım. Lütfen yapma, lütfen." sonrasında küçük bir hıçkırık. Az önce tezahüratlar eden kalabalık durmuş sabırsızlıkla dövüşçülerin hazırlanmasını bekliyordu.

"Bunu yapmak zorundayım güzelim."

"Sadece...sadece korkuyorum. Zayn bu maç ya son maçın olursa? Ya bu-bu son konuşmamız ol-" hıçkırıkları konuşmasını engellerken derin bir soluk alıp konuştum.

"Lütfen bana güven geri geleceğim."

"Ya gelmezsen!?" hıçkırıklarının arasından haykırdığında ne yapacağımı bilememiştim.

"Eğer gelemezsem şunu bil. Hayatımdaki siz kızları çok seviyorum bebeğim. İkizlerimize ve kendine iyi bak."

.........

"Kafanın parçalanmasına hazır mısın Malik?" eğer kafes dövüşü yapıyorsanız ve özellikle bunu rakiplerini öldürmekle nam salmış Ali ile yapıyorsanız ya hep ya hiç olur. Yani ikimizden birisi ölür. O kişi ben olamazdım. Bir sevgilim ve daha dört aylık iki güzel kızım vardı. Tabii bir de kardeşlerim. Diğer taraftan bu piç...piçti işte hiçbir şeye sahip değildi ve giderse arkasında bırakacağı kimsesi de yoktu. Üstüne üstlük o bir katildi. Kardeşimin katiliydi.

"Sadece seni öldürmek ve evime dönmek istiyorum Ali. O yüzden uzatma da başlayalım." umursamaz tavrım ve kendime olan güvenim onu afallatmıştı. Eh bu benim için iyi bir şey, sonuçta fiziksel olarak benden güçlü olan bu adama karşı elimde iki şey vardı hızım ve zekam.

Düdük çalındı ve yukarıdaki kafes yavaşça ringin üstüne indi. Dört tarafımız metal şişlerle sarılıydı ve ikimizin de kaçışı yoktu artık.

.........

İyi veya kötü yorumlarınıza ihtiyacım var...

LÜTFEN!😊

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 04, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Fight for Revenge | Z.M.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin