Merhaba!!! Söz verdiğim gibi yeni bir öneriyle karşınızdayım. Ne zamandır şöyle güzel bir hikaye bulupta öneriyim diyordum. Herhalde Allah halime acıdı da "Şuna bir yardım edeyim" dedi. Ve bu arada da galiba üşengeçliği üzerimden attım....sanırım. :D Bugün tuhaf bir şey oldu. Yeni bir çalışmaya başladım. Profilimde görebilirsiniz. Adı da "Bilmelisin Bileceksin " - ben gibi bir yazarı olduktan sonra ismide ben gibi oluyooreeee-. Hemen yazıp ders çalışmam lazım. Şimdi kesin bu saatte - Saat 23:09 - ne dersi diyeceksiniz. Çünkü annemin şu an yan odadan ders çalış diye bağırdığını - Pardon yırtındığını- duyabiliyorum.
Şimdiii önerimize geçelim cancişler -Tamam hemen ciddi oluyorum- . Hikayemizin adı "Sorunlu".Başlığını ilk gördüğümde, yazar kesin benden bahsetti dedim. :D. Tahminde edebileceğiniz gibi hikayede sorunlu birinden bahsediyor. "Vallaha mı?" dediğinizi duyar gibiyim. Ama öyle.... Baş kahramanımızın adı Baran. Baran aslında umursamaz, asosyal ve bunun yanında derslerde genellikle uyuyan,ailesinden umudu olmayan zaten ailesinin de ondan umudu olmayan biri. Bence biraz da sevgiye aç.
Sınıflarında Özgür adında bir zorba var ve Baran'a takmış durumda. - Buradan ona sesleniyorum. NASI KIYIYON BARAN'A!!!!!-
Her şey Alev adındaki bir kızın okula gelmesiyle başlıyor. Sınıfta o kadar yer varken bizim Baran'cığımızın yanına oturuyor. Ama bir sorun var. Hemde Özgür kadar büyük bir sorun. Tahmin edin bakıyım. Alev, Özgür'ün üvey kardeşi ve Özgür ona çok değer veriyor. Bu hikayeyi okumanızı tavsiye ediyorum çünkü farklı. Ve ayrıca kapağı da çoooooook güzel - Ve yazar kapağa aşık olur- .
Şimdi birde yazarımızdan hikayemizi dinleyelim:
"Sorunlu ne kadar aynı görünse de bir o kadar aynı ,bir o kadar da farklı bir kitap. Kitapta , sorunlu olan gencimiz Baran anlatılıyor. Farkındaysanız şu sıralarda aile ya da bağımlılık sorunu olan her çocuk, hikayelerde kötü çocuk oluyor. Ne kadar bu konuyu sevsemde artık insanlar bu konudan sıkılmaya başladı . "
"Baranımız kötü değil , sadece sorunlu. O, içine kapanık ve insanları tersleyen , umursamamaya çalışan ama içten içe ağlayan bir çocuk tabi daha 3. Bölüm bile yayınlanmadı yani bunlar henüz okuyucu açısından yerine oturmadı. Hikayede okula yeni gelen bir kızın Baran'a karşı iyi olan davranışları ele alınıyor , ve yavaş , sorunlu aşkları... Baran ilk başlarda kızı hep tersliyor , çünkü kendisini birinin daha yüzüstü bırakıp gitmesini istemiyor . Okulun kötü çocuğu ona takmış durumda ve yeni kız kötü çocuğun üvey kardeşi. Hikayede arasıra tebessüm edebileceğinizi düşünüyorum ama kahkahalarla gülünecek bir hikaye olur mu şuan bilmiyorum. Ama farklı olacağını düşünüyorum , hem olmasa bile güzel olabilir :) Alev ise başlarda biraz sürtük , yalaka gibi görünüyor ama aslında değil , sadece sevgisi çok fazla ve şımarık. Ama kötü değil, iyi bir kız ve Baran çok tersleyici bu yüzden böyle bir kız gerek dimi yani ? :)) " diyor yazarımız.
Cancişler bugünlük benden bu kadar. Ders çalışam lazım. Bir sonraki öneride görüşürüz. Bu arada bir sonraki öneride bir VAMPİR hikayesi olacak. Yeni öneri, bizim internet kotalı olduğu için ve bendeniz kotayı doldurduğum için Nisan'ın 1'de gelecek. Öpüldünüz ♥
Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Watty Kitap Önerileri |ASKIDA|
No FicciónÖncelikle merhaba burada sevdiğim, ya da sizin sevdiğimiz, Wattpad hikayelerini önericem, belki bir kaç eleştiri de yapabilirim. Sizin okumamı istediğiniz hikayeler olursa yorum bölümüne yazabilirsiniz. Şimdilik bu kadar :)...