Nerede oturalım bide bu arada adın ne tanışmadık dedi. Adım Selin sakıncası yoksa evde oturabilir miyiz hamzayi ve nasibe anneyi de görmek istiyorum dedim. Hamza Yusuf'un küçük kardeşi nasibe annede annesi yani. Yusuf tamam gel oturalım dedi içeri girdik nasibe anneye sarıldım hamzaya sarıldım fotoğraf çekildikten sonra Yusuf hadi gel oturalım konuşalım dedi. Tamam dedim ve Yusuf'un odasına girdik duvarda şapkalarını asmıştı bu arada genelde herkes şapka ister birşeyler ister yusuftan ben giderken bir şapka aldım ona çünkü ondan şapka isteyecetim. Yusuf bunu sana aldım dedim ve şapkayı ona verdim hemen kafasına taktı çok güzelmiş neden zahmet ettin dedi. Önemli değil beğenmene sevindim bende senden senin kullandığın bir şapka veya herhangi birşey istiyorum dedim ve bana sürekli giydiği tişörtünü verdi mutluluktan tekrar boynuna sarıldım. Ee ne konuşmak istiyordun benle sulugöz dedi bana sürekli sulugöz diyordu ve bu benim gerçekten çok hoşuma gidiyordu. Ona anlattım onu ne kadar çok sevdiğimi ona aşık olduğumu söyledim. Yani ne diyebilirim bilmiyorum bende seni çok seviyorum nasıl diğer beni sevenleri seviyorsam seni de seviyorum dedi. Böyle biraz daha konuştuk artık çok fazla kaldığımı fark ettim ve en önemli şeyi söyleyip kalkicaktim.