5. bölüm

546 17 8
                                    

Yusuf senden birşey isteyeceğim dedim oda normal olarak tabi ki ne isteyeceksin dedi. Yusuf bana telefon numaranı verirmisin gerçekten kimseye vermem ve asla rahatsız etmem seni dedim. Yusuf da beni biraz kendi yerine koy her isteyene numaramı versem olur mu? Kızma bana üzülme de ama anlamanı istiyorum beni dedi. Haklısın haklıydı da ama Yusuf ben onlar gibi değilim ben buraya senden bir şans istemeye geldim ben kız olsam bile sana çıkma teklifi etmeye geldim ben sana karşı cidden çok büyük hisler besliyorum anla beni ya ben sana aşık oldum. Yusuf biliyorum gerçekten ne diyeceğim bilmiyorum seni de üzmek istemiyorum dedi. O zaman sadece bana bir şans ver gerçekten sadece beni tanı bunu bizden başka kimse bilmeyecek ben gerçekten kimseye söylemeyeceğim bana güven nolur Yusuf dedim. Tamam herkes bir şans hak eder ben de sana bir şans vericem dedi ve bana numarasını verdi bende ona verdim ve ben heyecandan orada ne yaptım tahmin edin evet evet bayıldım. Nasibe anne Yusuf felan beni uyandırmaya çalışmış sonunda uyanmıştım bir baktım bir başımda Yusuf diğer başımda nasibe anne bir anda aynı anda korkuttun kız bizi dediler. Sonra kalktım kapının önündeyken Yusuf'a sana son bir soru soracağım beni telefona ne diye kaydettin dedim Yusuf da sulugöz yazdım ne bekliyorsun dedi kahkaha atarak bende güldüm görüşürüz dedim ve yanağından öpüp hızlıca merdivenden indim.

Yağmur adamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin