Perspectief soukaina
Thuis aangekomen groet ik iedereen en plof neer op de bank ,soukaina vandaag komt een vriend bij ons eten en mama en baba zijn niet thuis dus wil jij koken zegt ayman,is goed zal ij visbastilla maken,jaaaa lekker zegt aymane. Ik loop naar de keuken en begin met koken ik stop de bastilla in de oven en hoor de bel gaan ,ik gaaa wel riep ik ik deed de deur open en kon niet gelofen wie ik zag .........louay.salam zeg ik ,salam soukaina zei hij.
Kom verder hij liep naar binnen deed ziij schoenen uit en liep door ,eey fakka broer zei aymane tegen louay en gaf hem een mannelijke knuffel ik liep naar de keuken haalde de bastilla eruit en dekte de tafen. AAN TAFELL riep ik ze kwamen als monsters aanrennen en begginnen met eten wie heeft dit lekkere eten gemaakt zei louay. Soukaina zei aymane. Echt lekker hoor. Dankje zei ik.toen we klaar waren met eten ruimde ik de tafel op. aymane vroeg aan louay of hij bleef slapen en hij stemde in zullen we film kijken zei ik ja is goed zeiden ze ik liep naar de keuken en hun kozen alfast een film uit toen ik terug kwam met de hapjes ging ik zitten ik zag dat er alleen maar pkek was naast louay dus ging ik daar maar zitten. Welke film kijken we,horror zei aymane nee doe comedy ofso ben je bang dan vroeg louay ,nee hoor heb gwn geen zin in horror stiekem was ij wel bang maar liet het niet zien de film begon.er kwam een heel eng stukje en ik sprong op louay en hij lachte zich dood. Ehhh sorry,hhaahhah geeft niets we keken de film verder en langzamer hand viel ik in slaap op de schoot van louay.ik voelde hoe ik werd opgetild ik deed me ogen een klein beetje open en zag dat het louay was en viel weer in slaap hij legede me neer in bed en dekte mij hij gaf me een kus op mijn voorhoofd en liep wef. En met louay in mijn gedachte sliep verder. Op naar de volgende dag .Wie weet wat er dan zal gebeuren.
JE LEEST
Marokkaanse Liefde
RandomDit gaat over een 18-jarige meisje genaamd Soukaina. Ze heeft een beste vriendin genaamd Amina. Ze staan altijd voor elkaar klaar. En ze geven nooit aandacht aan jongens. Maar dan leert soukaina een jongenn ontmoeten genaamd Louay. Gaat dit wel goed...