3.BÖLÜM

0 0 0
                                    

Multimedya buket

Buket'in ağzından

Alarmın çalmasıyla gözlerimi ovup alarmı kapattım. Yatağın üzerinde ayaklarımı sarkıttım ve yavaşça odadan çıkıp banyayo gittim elimi yüzümü yıkayıp üstümü değiştirmek için tekrar odama yöneldim.

Üstümü değiştirdikten sonra saçlarımı sıkı bir at kuyruğu yaptım ve çantamı hazırlamak için odamın köşesinde bulunan çantama yöneldim ve çantamı hazırlamaya başladım eşyalarımın hepsini kontrol ettikten sonra telefonumu cebime koyup yavaşca evden çıktım.

Cem'in ağzından

Lanet olası alarmı kapattıktan sonra hızlıca elimi yüzümü yıkadım üstüme annemlerin yeni aldığı okul formasını üstüme geçirdim çantama kağıt kalem koyduktan sonra odadan çıkıp hizmetçiye yöneldim " ben çıkıyorum anneme söylersin " hizmetçi de olumlu anlamda salladı " peki efendim dedi ".

Kapıdan çıktıktan şoför'ün beni beklediğini gördüm. Şoför beni görünce hızlıca hareketlenip kapımı açtı bende " teşekkürler"
diyip arabaya bindim şoförde arabaya binince şoföre yöneldim ve " kahvaltı etmek için bizim cafe ye gidelim " dedim şoförde " peki efendim " dedi ve arabayı bizim cafe ye doğru sürmeye başladı.

Buket'in ağzından

Evden çıktıktan sonra okula doğru yönelmeye başladım. Karnım acıktığını fark ettim ce.bir pastanenin önünde durup ne yesem diye düşündüm. Bir süre böyle düşündükten sonra poğaça yemeye karar verdim. Pastaneden içeriye girdiğim zaman güzel poğaça kokuları daha çok karnımı açıktırdı. Oradaki adama döndüm ve " bana 2 tane poğaça verir misiniz" dedim adam da " hemmen veriyordum hanımefendi " dedi bende çantamdan cüzdanımı çıkardım ve poğaçaların parası ödeyip pastaneden çıktım.

10 dakika içinde okula gelmiştim direkt sınıfa yöneldim sınıfta iki üç kız vardı. Onları takmayarak sırama oturdum ve poğaçalarımı yemeye başladım. Daha bir lokma almıştım ki sınıfta olan kızlardan biri bana yöneldi ve konuşmaya başladı " çok şanslısın sınıfın en taş çocuğu senin yanında oturuyor " dedi

Bende onu takmayarak " hehe öyledir " dedim kız bi an affaladı ama çabuk tobarladı kendini yanımdan giderken " sen çok safsın " dedi ama ben onu takmadım. Bu zamana kadar sadece bir kez aşık olmuştum oda küçüklük aşkıydı tek taraflıydı çocuğun gözüne girmek için bin takla yapmıştım ama başaramamıştım. Ondan sonra kimseye aşık olmadım.

Aklıma gül geldi iki gündür okula gelmiyordu acaba birşey mi oldu diye düşünmeye başladım ve aramaya karar verdim. Cebindem telefonu çıkarıp gülü aradım çaldı ama açmadı tam ümidimi kaybedip telefonu kapatuyordum ki açtı telefonu " alo naber kanka " dedim " ölüyom lan " dedi "bende ne oldu " diye sordum endişelenmiş bir ses tonuyla " kanka çok kötü hastayım dün gece fenalaştım annemler hastaneye kaldırdı serum falan taktılar biraz önce eve geldik " üzülmüştüm " geçmiş olsun kanka okul çıkışı yanına geliyorum " dedim " gel kanka ya seni görürsem iyileşirim " dedi kıkırdayarak " tamam kanka gelirim sende sıcak birşeyler içmeye çalış " dedim " tamam kanka görüşürüz " dedi " görüşürüz " dedim ve telefonu kapattım aklım gül de kalmıştı saate baktığımda dersin başlamasına 10 dakika vardı çantamdan test kitabını çıkardım çözmeye başladım.

Cem'in ağzından

10 dakika içinde bizim cafe ye gelmiştik. Saate baktığımda saatin 07:00 olduğunu gördüm dersin başlamasına daha bir saat vardı.

Cafe ye girdiğimde her zaman ki yerime oturdum. Garson yanıma geldi " hoşgeldiniz efendim ne istersiniz " dedi bende kısaca " her zaman ki gibi " dedim garson da " peki efendim " dedi.ve hızlıca yanımdan uzaklaştı. 5 dakika sonra kıymalı böğreğimi ve vişne suyumu getirmişti bunlar vazgeçilmez ikilimdir. " başka bir isteğiniz var mı efendim " dedi " olursa söylerim " dedim garson da gülümseyerek yanımdan uzaklaştı.

böğreyimi yedikten sonra hızlıca kasaya yöneldim parayı ödedikten sonra arabaya binip hızlıca okula gittik. Arabadan indiğimde bütün kızlar bana bakmaya başladı onları aldırmadan hızlıca sınıfa yöneldim havalı bir şekilde sınıfa girdiğimde sınıfın çoğu gelmişti yerime doğru yürürken buket'in test çözdüğünü gördüm ve çantamı yavaşça yanına koydum ve kendimde oturdum ve " selam " dedim kafasını yavaşça kaldırıp bana baktı içten gülümseyerek " selam " dedi tatlı bir kızdı aslında.

Hoca sınıfa girdi o sıra da hepimiz ayağa kalktık " oturabilirsiniz çocuklar " deyince herkes oturdu. Hoca yoklama aldıktan sonra ders işlemeye başladı bende tahtadakileri yazmaya başladım. Ama bir sorun var ki ben konuyo anlamamıştım. Bukete döndüğüm de o da bana döndü ona ben anlamadım bakışı attıktan sonra gülümsedi " yaklaş " dedi bende dediğini yaptım çok güzel anlatıyordu ama kokusu baştan çıkartıcıydı çok güzel kokuyordu. Bunları aklımdan çıkardıktan sonra buketi dinlemeye devam ettim " anladın mı " diye sorunca olumlu anlamda başımı salladım " evet teşekkür ederim " dedim gülümsedi ve dersi dinlemeye devam ettik...

FURKAN BOZDOĞAN.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 22, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SEVİYORUM SENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin