Multimedya cem'in babası
Cem'in ağzından
Bastım gaza sahile çektim sinirimi bir yerden çıkarmam lazımdı ama çıkaracak bir yer yoktu. Şimdi eve gitsem neden bu saatte evdesin diye sorucak annemle babam birde onların soru yağmurlarını dinleyemem. Cebimden telefonu çıkarıp başağı aradım. Ama o da okulda olduğu için telefona cevap vermedi. Telefon rehberine göz atarken ozanı aramak aklıma geldi ama okulda olduğu için cevap vermedi.
Tekrar arabaya binip cd'lerin arasından yabancı şarkıların olduğu cd çıkarıp taktım. Yabancı şarkılar kafamı rahatlatıyordu. Gözlerimi kapattım uyaya kalmıştım.
Birisi beni uyandırmaya çalışıyordu gözlerimi hafifçe araladığımda bir kız beni uyandırmaya çalışıyordu. Gözlerimi ovduğumda beni uyandırmaya çalıştıranın başak olduğu gördüm.
Arabanın kapısını açıp gelip yanıma oturdu. Bende sordum başak senin ne işin var burda birde sen benim burda olduğumu nerden biliyorsun dedim ama cevap alamadım. Müziği kapatıp arabayı çalıştırdım ve gaza köklendim. Başağın bana birşey söylemesiyle ona döndüm.
Cem arabayı durdur inicem dedi . Ama tersini yapıp daha fazla gaza bastım. 10 dakika sonra başağın evinin kapısının önündeydik. Başağı öpmeye yelkendiğimde başak geri çekildi başak asla böyle birşey yapmazdı tam tersine o beni öpmeyi yelkenidir ama ben geri çekilirdim sürekli. Başak hiç birşey demeden arabadan inip evinin kapısını anahtarla açıp girdi. Bende umursamadan arabayı çalıştırdım eve sürdüm
Buket'in ağzından
Acaba cem ne yapmıştı onu merak ediyordum. Ya ben ne diyorum ben onu merak ediyordum ıyy iğrenç. Yeni eve gelmiştim annem her zaman ki sorularından " günün nasıl geçti " kızım diye sordu. Annemin bu sorusundan bıkmıştım. Beni düşündüğünü biliyordum ama sıkılmıştım bu sorudan. İyi geçti annecim dedim.
Üstümü çıkarmak için odama geçtim. Okul kıyafetlerini çıkardıktan sonra üstüme kısa kollu t–shirt altıma da kısa bir şort giydim ama asla böyle çıkmazdım. Babam evde böyle olmama kızmıyor böyle dışarı çıksam beni öldürür heralde. Mutfaktan tabak seslerinin geldiğini duyunca mutfağa gittim annem sofrayı hazırlıyordu. Annem yardım ederek 5 dakika içinde sofrayı hazırlamıştık. Yemeği görünce ne kadar açıktığımı fark ettim.
Tabağımdaki yemeğe yumulurken bu ritmi babam bozdu. Kızım sınavların ne zaman başlıyor dedi bende elimle 1 dakika işareti yaptım. Ağzımdaki lokma bitince babama dönüp 1 ay var babacım dedim. Babam da dersine çalışıyorsun dimi kızım dedi gülerek bende gülerek evet çalışıyorum babacım dedim.
Herkez tabağındakini bitirdikten sonra annemin sofrayı toplamasına yardım ettim. Sonra ben odama geçtim. Telefonu elime aldım whatsapp'tan 150 tane mesaj vardı. Hepside sınıf grubundandı hepside cemden bahsediyordu. Hrpsine göz gezdirdikten telefonu bırakıp saate baktığımda saat 9'du daha erken diyip yanımda duran kitabk aldım. 2–3 bölüm okuduktan saate baktığımda saat 10:30'du telefonumu elime alıp saati 06:00 kurdum kafamı yastığa gömüp uyudum
Cem'in ağzından
Eve geldiğimde saat 8'di hizmetçi kapıyı açtı bende içeri girdiğimde annemle babam bana sinirle bans bakıyorlar. Annem öne çıkarak niye okuldan kaçtın. Sen bir yerde durmazmısın oğlum. Biz seni niye okula gönderdik zannettin. Arkadaşlarının hiçbiri o okula gitmediği için dedi annem bende anne okuldan kaçtığımı nerden biliyorsun dedim anne dedi ki mesaj geldi dedi babama döndüğümde babamın bans hâlâ sinirle baktığını gördüm ve babsm konuşmaya başladı cem anahtarları ver dedi bende hangi anahtarları dedim o da dedi ki arabanın anahtarlarını bundan sonra şöför seni evden alıp okula bırakıcak dedi bende yavaşca anahtarları çıkarıp babama uzattım babamda elimden alıp babam sözlerine devam etti eğer notlarını düzeltirsen bu anahtarları geri alırsın dedi.
bende tamam diyip odama çıktım oda da ki şeyleri yere fırlatıp yatağa oturdum kendi kendime konuşmaya başladım ne kadar kötü bir gün sinirlerim alt üst olmuştu kafamı yastığın üstüne koyup yattım.
Nasıl olmuş canlar hadi yorumları görelim diğer multimedya buket olucak hadi öpüldünüz :DD