...
Ü
stüne başına bakmadan bir koşu gidip Beşiktaş'a dövme yaptırmaktı planı.
Babasının sözünü ettiği Mavi gülü tenine iğnelerle kazıtmaktı amacı...Kulağında babasının sözleri yankılanarak uyandı rüyasından. Hafif kumral saçlarının dağınıklığını umursamadan giyinmeye başladı. Dişlerini fırçalarken aynı zamanda evin anahtarını bulma telaşındaydı. Neyin acelesi vardı o da bilmiyordu şuan ona doğru gelen tek şey vardı gidip dövme yaptırmaktı.
Aynaya karşı ağzını çalkalarken rüyası aklından çıkmıyor geri kalanını hatırlamak için çabalıyordu ne yazik ki sadece tek söz kalmıştı aklında "Daima güçlü olmalısın Vera, sen ulaşılmaz olansın..."
Hatırlayamadığı için kafasına vurdu hafifçe. Kendi kendine söylendi.En son evden çıkarken cebinde bir miktar para, anahtar ve telefonla düştü Beşiktaş sokaklarına. Hemen bir otobüse binip dövmeciye gitmek için yola koyuldu.
Evet Mavi Gül yaptıracaktı tam beline kazıtacaktı her bir mürekkebi.
...
Hafif iniltilerini kulak ardı etti adam her 'Lütfen kıpırmayın.' desede kaburgalarının orda iğne dolanırken acı acı kıvranıyor ama yine de susuyordu. Tek dileği adamın elinden gelen en güzelini yapmasıydı."Bitti ve bence çok ama çok güzel oldu.. İstersen bir ayna getireyim daha rahat gör."
Kafasıjıonaylarca salladı. Aynayı beline tuttuğunda dişlerini gösterircesine kocaman güldü. Çok güzel olmuştu.Dövmeciye parayı ödedikten ve yapması gerekenleri öğrendikten sonra eve gitmek yerine gördüğü bir kahveciden kahve alıp sahile geçti.
Uzun uzun düşündü. Kirayı nasıl ödeyeceğim? İş bulabilecek miyim? Annemin tedavisi nasıl gidiyor? Evlenecek miyim?
Sonra bıktığını fark etti kalktı oturduğu yerden ve evine gitti.×Merhabalar ilk bölümle sizlerleyiz evet çok kısa bir bölüm ve evet yazar ağzından aktarılıyor. Diğer bölümler daha uzun olacak ve Vera'nın ağzından aktarılacak. Umarım beğenirsiniz mutlu kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Gül
Teen Fiction... Sevdiğin müddetçe ve sevebildiğin kadar, sevdiğine her şeyini verdiğin müddetçe ve verebildiğin kadar gençsin. 1947