Hermi wruciała... skad kolwiek tam byla i była w cionszy. I urodziła dzieciolucha i nazwała go TytusiętnaKoksik. Kiedy zobaczyła ze TK sie smieje powiedziała ze TK jest gruby i TK umar se. Hermi sie nudziła i poszła do Papy Smerfa i on jej zrobił dziecko. Musiala isc na lekcje winc poszla. Koks. No. Iiii... na lekcji latania spadła se z miotły i zgniotła se brzucholasa i zaczela płakać ze Mucha w Mucholocie (bo tak nazwala to dziecko) sie zabil. Na szczescie kiedy urodzila okazalo się że Mucha w Mucholocie nie ma 3/4 musku ale to tam pisior. No i tak właśnie Mucha w Mucholocie został tzw Memiarzem i nawija dowcipne dżołki. Newer majd.
Drako jak urodził to nazwał to dziecko Tutenchamon. Jajowata łepetyna po tatusi a okularki po tatusiu.
Bachorki były pinkne i rosły jak przez pączkowanie. Potem była lekcja eliksiruf. Profcio Snape zadał zadanie, w kturym tsza było wypisiorzyć jakiś pomysł na zajęcia, bo on złamał se powieki i nie mógł nic robić. Drako to wykorzystał i razem z Hermi zrobili se bacholula. Ale to Hary zaszedł w ćonsze. Profcio Snape był obżydzony tym widokiem i obżygał swe najki. Ale wytarł je swojom czarną czupryną. Hary poszedł się koksić z Hermi a Drako został w classroom z Profciem Snpe.
-Hej. Masz problem, Profciu?
-ić. Sobie.
-nie. Koks, co ci jest... i... co ty czytasz panie psor?...**********
Hej, moje Wierki! Jak wam sie podoba drugi rozdział? Piszcie w komach, co Proffffcio mógł czytać...
I! Nominuję sZaKrA i Zagadkowa1567 aby napisały lepsiejsze ff Dramione.
Pożdro moje Wierki, kolejny rozdział już jutro!!! ♥♥♥♥
CZYTASZ
Dramione | Miłość w Hogwarcie
FanfictionCzy Drako mugłby być z Hermi? Czy ich miłość jest prawdziwa i czy Harry nie będzie miał nic przeciwko ich miłości? Tego dowesz siè kiedy to przeczytasz!!! To moje first opowiadanie winc weźcie to ppod uwage.