Soğuk iliklerime kadar işlerken bloglar da geziniyordum. Saat gece dört uyku hala gelmedi.Kulaklığımı takıp gezinmeye devam ediyordum ki kulaklığımın çekilmesiyle durmuştum. Kulaklığı çeken Benay'dı.
'' Abi beraber uyuyabilir miyij? '' dedi. Benay bu saate kadar uyumamış mıydı ki.?
'' Tabi abicim ama sen niye uyumadın neden korktun? '' dedim. Bu sorunun cevabını bildiğim halde sormuştum.
'' Abi ya kürdan yoydu .'' dedi. Ben bunun konuşmasını yerim ya.
'' Kız bir ayı için mi? '' dedim. Benay Kürdan'ı çok severdi. Kürdansız uyuyamazdı. Olmadığı zamanda korkuyordu.
'' Evat. '' dedi. Gülüyordu bu kardeşe hayır diyeni
''DIDT pis kelime küçük çocuğun yanında. ''
İç ses varya sen ne mağlum o lafı diyeceğim dövülecek diyecektim belki sen de ,hemen sapıkça anla Bena'yı kucağımdan indirip bilgisiyarı kapattıp kulaklığımı cebime koyduktan sonra Benay'ı sırtıma aldım.
'' Vuhuuuu uçuyoruz .'' deyip. Uçurmaya başladım yatağa yaklaştığımızda ise
'"Uçak inişe hazır mı? '' dedim ve yatağa yatırdım .
Benay'ı yatağa yatırdıktan sonra üstünü örtüp yanına yattım. Yatağa yattığımda Benaya sarılıp uyumaya çalıştım. Bu saat olmuş uyuyamadıysam daha uyuyamazdım ama okula gitmeme iki buçuk , üç saat vardı Benay'ı uyandırmayacağım bir şekilde cebimden telefonum ve kulaklığı çıkartıp rasgele bir şeyler açtım. Çünkü müzikle uyuma şansım azıcıkta artabilirdi.İkinci şarkıda Benay'a hala sarılıyorken gözlerim kapanmaya başlamıştı.
Bacağımdaki ağırlıkla uyanmıştım. Benay uyanmış oyun oynamaya başlamıştı bile ama oynadığı yer yanlıştı. Bacağımda değilde yattığı tarafta oynayabilirdi. Bende bacağım ağrıyomuş gibi bir ses çıkardım.
" Aaa bacağım ." diye ses çıkarınca Benay bana dönüp bacağımdan indi.
" Ay abi ojür dilerim opim geçşinmi " Bu kız neydi böyle .
" Yok canım ora öpülür mü? "deedikten sonra kucağıma alıp gıdıklamaya başladım.
"Abi yeter dur şüffen " Bıraktıktan sonra telefonuma baktığımda saat 08:00'dı okul için 30 dakikam vardı.
" Abicim hadi sen aşağıya in kahvaltını yap güzel yaparsan akşama bir sürprizim var. " dedim. Sevinçle odadan çıktığında hemen hızlıca banyoya gidip yüzümü filan yıkadım.odaya geri gelip gardoraptan elime her hangi bir kıyafet alıp yatağın üstüne koydum . Yatak hala dağınıktı üstüme örttüğüm örtüyü yatağa örttüm. Hızlıca giyindikten sonra çantama bir kaç defter atıp kalemleri de koyup ayakkakbı ve ceketimi aldıktan sonra aşağıya indim herkes kahvaltı masasındaydı saate baktığımda yirmi dakikam kaldığını fark ettim okul yakın ama yolda kahve alacaktım.
" Anne ben çıktım yolda kahve alırım " dedim. tam kapıya doğru gidiyordum Benayın yanına giderek
" Düzgün bir şekilde Benay " dedikten sonra arkadan topuz şeklinde olan saçından öptüm.
Evden çıkarken Bülent abi seslendi " Ben bırakayım koçum ?" dedi. Bülent abi babamın şöförüydü beni bırakmasına gerek yoktu.
" Yok Bülent abi ben giderim okul yakın zaten hemde yolda kahve alacağım. " dedikten sonra yürümeye başladım. Ben şunu anlamıyorum tamam benim de durumum iyi ama adamın parası var diye " git bana şunu getir " gibi şeyler denmesine ne gerek var Bülent abi babamın şöförü babamı bilmeyen yok zaten emirler yağdırır kendisi annem zaten kendi arabası var ama annem param var diye gezinmiyor Bediha sultan yemek hazırlarken bile yanına gidip beraber yaparlar kahve alacağım yere gelmiştim siparişimi verip hazır olmasını bekledim " Rüzgar bey " sesini duyduktan sonra kahveyi alıp oradan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüzgar'ın Ritmi
HumorBir insanın kardeşi ne kadar mutluluk verir değil mi? Bazen sizi kızdıran da çoğu zaman eglenirsiniz peki ya hiç size söylenmiş bir kardeşini olduğunu düşündünüz mü? Peki ya kader tekrar o kardeşleri bir araya getirmeye çalışırsa? Kaderin oyunu...