Hei sunt Luci, numele meu cimplet este Albulescu Ioana Luciana. Este vara si ma bucur ca am scapat de scoala. Sunt o eleva silitoare pt clasa a XII. Imi iubesc familia si la fel si prietenii. Am multi prieteni foarte buni. Cea mai buna prietena a mea este Lucia, ea e cu 1 an mai mica ca mine. E o prietena foarte buna care imi e alaturi tot timpul. Andra e clasa a XI si invata fiarte bine.
Acum ca e vara m-am decis sa ies cu Lulu (porecla ei) afara. Ea sta foarte aproape de mine. Sta intr-un bloc verde. Cand ne intalnim afara incepen sa discutam
Eu: Hei Lulu ce faci cum e sa sti ca ai scapat de scoala? spun eu.
Lulu: E foarte bine dar cu a fost bacul? spune ea.
Eu: A fost ok desi m-am mai incurcat pe ici pe colo dar a fost ok. Am trecut!!spun eu.
Lulu: Yey sunt mandra de tine.spune ea cu un zambet pe fata.
Eu: Nu mai vb ca mama! si incepem sa radem amandoua.
Lulu: Bine bine gata. Deci......cum e cu baietii??
Eu: Termina tiam zis ca nu sar uita nimeni la mine. Dar torusi olac o grama de baieti....
Lulu: Nu cred! Mie de ce nu mi-ai zis??
Eu: Pt ca nam vrut sa faci crize....adica cam ce faci acum.
Lulu: Sami bag pufuletii. Scuipa tot! si incepem sa radem amandoua.
Eu: Ok....pai e cam asa.....pai...il sti pe Andrei? E cu 2 ani mai mare ca mine. E la facultate. Îi super dragut.
Lulu: Eu cred ca va potriviti.
Eu: Nu stiu dar sigur nu sar uita niciodata la una ca mine.
Lulu: Nu mai apune asta. Poate veti fi impreuna.
Eu: Poate acum hai la baieti sa vedem ce fac. Ok?
Lulu: Ok hai...dar stai asa. Andreu o sa fie acolo da??
Eu: Da o sa fie si el acolo.
Lulu: Super hai sa mergem....hi hi hi hi... spune cu un zambet lervers pe fata.*********
Ajunse acolo, in parc cu baietii ne asezam le banca langa ei. Suntem destul deulti: Andrei, Alex, Fery, Dani, Take, Curuliuc, Caleț, Victor, Edu, Vali, Butacu. Si suntem si fete: Eu, Lulu, Ana, Andra, Ioana. E super frumos afara.
Andrei aduce vorba de fotbal si Fery a intrebat daca mergem la fotbal pe Energo. Baieti au acceptat si apoi Andrei ma intrebat daca vin si eu cu Lulu si am zis ca da pentru ca de ce nu?
Lulu: Tu, oare de ce tea intrebat fix pe tine?
Eu: Pt ca e politicos...
Lulu: Nu mai fa asa, sigur te place!!!
Eu: Adevarat hai sa mergem sa nu plece fara noi.
Lulu: Hai. Tu Luci?
Eu: Ce e?
Lulu: Sa va tina!
Eu: Te bat jur! si incepem sa radem ca proastele amandoua.******
Cand am ajuns pe Energo neam asezat pe o piatra langa un stalp. Si Andrei mia dat telefonul lui si cheile sa i le tin. Ma rog.....mi lea dat....mi lea aruncat in brate si apoi mia zambit fermecator. Nu lam putut refuza.
Eu si Lulu discutam si la umomendat Andrei vine spre noi si se aseaza pe picioacele mele.Hei dragilor am pus o noua carte si vreau sa stiu daca mai vreti capitole. Va pup dulce si sper ca aceasta carte sa continue.
CITEȘTI
Viata mea<3
Novela JuvenilO fata, Luci are o viata normala pana apare el...Andrei si ii schimba viata intr-una si mai buna. Ei formeaza un cuplu si sunt foarte fericiti. Isi traiesc viata. Luci sta intr-o localitate numita Cristian iar Andrei in Brasov la 27 km distanta unul...