Heeeiii, mă numesc Maddy. Am 16 ani , blonda , am 1,66 în înălțime, sunt o persoană foarte prietenoasă, îi înțeleg pe toți din punct de vedere, ma supăr ușor și mă enervez foarte repede, o să vă mai povestesc pe parcursul acestei povesti. Aici , o să vă povestesc ce mi se întâmplă mie.
Aceasta sunt eu 👇Să începem!
Azi este prima mea zi la liceu , sunt asa de emoționată, vreau sa îmi cunosc colegii, profesorii chiar si ceilalți colegi din alte clase.
Acum vreau să mă pregătesc ca să plec. Bineînțeles că mă va însoții mama. Urlând la mine ca de ce nu is gata si ca vom intarzia , ca de obicei. Cu toate aceste am ajuns. Curtea este plină de adolescenți, părinți și profesori. Mă strecor si eu printre ei ca să ajung în față. Cu ochii pe jos ca să nu calc pe cineva mă lovesc de cineva. Mă uit în față și în fața mea apare un tânăr frumos. Ochii mei îmi sclipesc de emoție și mă roșesc toată la față
Baiatul zâmbi și se uită insistent la mine spunând:
- Bună!- Bună!
- Cum te numești?
- Mă numesc Maddy, dar tu?
- Ma numesc Zayn !
- Esti aici la liceu , Maddy ?
- Da , dar tu ?
- Si eu ! Baiatul zambii , tragandu.mi cu ochiul
- E frumos sa fi boboc ,toata lumea se uita dupa tine si te studiaza. Zise baiatul, râzând.
- Nu vreau sa fiu în centrul atenției ! Spune fata cea timida , înroșiindu-se
- Sper că o sa fim colegi , in acelasi corp !
- Sper si eu !
Băiatul se uită la ea și i se vedea sclipirea în ochii lui ca e ceva deosebit la el.
- Eu trebuie să plec , zice aceasta! Mă așteaptă părinții mei !
- Sper să ne mai revedem,spune baiatul !
- Ne mai vedem !
Acesta o pupa pe obras si ii trase cu ochiul, ea il privi si ii zâmbi.
Fata își căuta.se părinții disperata, cauta.se peste tot si nu ii gasise! Ea nu știa că părinții is la mașină. A trecut mai bine de o ora si ea ii tot căuta. Aceștia plecase acasa, crezând ca ea a plecat.
Fata iese in drum si nu ii mai vazuse mașina în fața curții.O mașină neagra , foarte lucioasa , atat de lucioasa încât îmi vedeam reflexia in ea, se oprii in fața mea. Dar oare cine era ? A, da ! Baiatul frumos cu care mă vazusem mai ceva de 2 ore.
Acesta zise:- Pleci undeva ?
- Da ! Îmi caut părinții , caci cred ca i-am pierdut !
- Vrei să te duc eu acasa ? Zice acesta nedumerit
- Nu , cred ca ma descurc ! Zise ea fără să ii creeze probleme acestuia cu prietena lui.
- Pai , de ce ?
- Nu vreau sa îți creez probleme cu prietena ta !
- Ce prietena ? Zise el , încruntându-se catre mine
- Nu ai prietenă?
- Nuu! Rase acesta dupa ce nega !
Auzind aceste cuvinte , eram foarte bucuroasa , dar nu puteam sa chițăi de fericire!
Cerul era un pic inorat , imediat o sa înceapă să ploua ! Acesta îmi spunea ca mă va duce acasa. Eu știind că o sa merg mult pe jos daca refuz, ma urc în mașină baiatul cel amabil ma duce acasă!
Ajunsem acasa ,îl îmbrățișez pe acest tânăr care ma condus acasa si ii zambisem înainte sa ies din mașină.
Urcând scarile ma uit odata înapoi ca sa vad daca vrea să plece, dar acesta se uita in urma mea. Zambise si îmi trăgea cu ochiul!
Arata asa de frumos făcând asta. Un baiat extraordinar de generos !
Am intrat in casă și ai mei erau in bucătărie, culmea că nu m-au intrebat ca unde am fost.
Mdaaa ma grabisem.- Unde ai fost , domnișoară? Spune mama acestei fete
- La scoala , vam cautat peste tot si nu vam gasit
- Iar noi te.am cautat pe tine , zice aceasta
- Cu ce ai venit ? Spune tatal citind ziarul
- Cu Taxi ! Spune fata , mințind
- Taxi ??
- Da tata !
- Daca spui tu !
- O sa urc pana la mine în cameră, revin la mancare
Urcand scarile , merg spre mica mea camera. Ma urc in patul meu pufos și mă gandeac la baiatul misterios care a aparut ca o rază in fața mea. Pe acest baiat misterios îl cheama Zayn, are 18 ani, 1,72 în înălțime , ochii albastrii , par brunet si e atat de simpatic, mirosul parfumului sau il simti de la o poștă. Acest băiat arată așa 👇
Arată atât de minunat , baiatul cel misterios îmi tot trece prin cap. De ce ma tot gandesc la el ? L.am vazut doar odata și deja mă gandesc la el, nu cred ca m.am îndrăgostit, este imposibil. Oare m.a mintit cu prietena? Eu nu prea cred ca nu are prietena ! Arata atat de bine si nu cred ca e asa, toate fetele is moarte dupa el ,dar el nu își dă seama ! Sper sa nu fie un dobitoc care frange inimi si pleaca. Defapt toti is asa , dar la el vad ceva ce la alții nu am văzut până acum.
In sfarait ma strecor si eu în patul meu pufos, sunt asa de obosita de o sa mi se inchida ochii in picioare. Ma pun sa dorm , dar dintr-o data aud un sunet si cred ca vine de la telefonul meu , care este pus pe birou. Ma duc dupa el si ce vad ,un mesaj cu : "Sper ca nu te-ai supărat pe mine , esti o fata foarte frumoasa si voiam sa iti spun asta indiferent de timp, si nu am prietena , crede-ma. Poate o sa te duc eu maine la scoala , daca ma insotesti. Scuze de deranj."
Văzând acest mesaj sar de bucurie si incep sa chițăi. Oare sa fie de la baiatul misterios pe nume Zayn ? O sa vedem maine , ma prefac ca nu vazusem mesajul si ma pun din nou in pat.Dimineața ceasul ma trezi la 07:00, este timpul sa ma pregatesc de scoala. Este o dimineața foarte frumoasa. Fata merge la baie se machiaza se aranjeaza se imbraca, arata atat de superba. Coboara jos , parintii ei nu erau acasa, iese pe ușa si o închide cu cheia in urma ei. Cum scria in mesaj. Mașina neagra o aștepta in fața casei.
SCUZAȚI-MĂ DACĂ AM NIȘTE GREȘELI!
Sper să vă placă !