Fara sa nu spuna nimic. Ma tot gandeam de ce a facut asa. Mdaa il inteleg ca asa is toti baietii dar nu chiar asa. In fine , ajungem in fața casei mele. Deschid usa si vreau sa ies din masina, dar acesta ma prinde de mana si imi spune :
- Te rog sa ma ierti ! Nu voiam sa zic aceste cuvinte.
- Nu e nimic ! Te inteleg.
Gandindu.ma ca mda il inteleg, e baiat si trebuie sa il inteleg.
- Chiar imi pare foarte rau !
Aceasta il luase in brate si il pupă pe obraz. Ies din masina si ma uit dupa el, dar acesta suparat se uita dupa mine , nu imi place ca nu imi mai trage cu ochiul.
Intru in casa si vad ca inca parintii mei nu is acasa , urc sus si ma bag la dus. Vreau sa imi spal orice amintire posibila sau imposibila. Ma bag in patul meu pufos si vreau sa dorm putin, dar auzint un sunet puternic ma face sa ma trezesc,aud soneria. Cobor jos pentru a vedea cine e la usa si in fața ușii mele apare Zayn.
- Ce cauti aici ?
- Am venit sa vad daca te.ai suparat pe mine
- Nu, nu m.am suparat !
- Chiar imi pare rau !
Aceasta sarii la baiat in brate si il saruta,baiatul ramase șocat si o saruta in continuare , o luase in brate si o arunca pe canapea, se urcase peste ea si o sarutase in continuare. Dupa ceva vreme baiatul se ridica de pe fata speriat.
- Vreau sa iti spun ca nu o sa imi bat joc de tine niciodata ! Esti o fata prea speciala pentru mine ca sa ito fac asta
- Fata se rusina si il luase in brate
- Trebuie sa plec nu vreau sa apara ai tai
- Bine baiat finut! Zice aceasta catre el
Acesta o pupa si plecase, fata urca sus si inainte sa intre in camera un zgomot se mai aude , se pare ca Zayn si-a mai uitat ceva.
Deschid:- Ce e ?
La usa mea nu mai e Zayn ! Apare Zack !
- Deranjez ?
- Nu , cu ce ocazie pe la mine ?
-Pai , voiam sa vorbesc ceva cu tine !
- Intra !
Ne asezam pe canapea si baiatul incepu sa imi povesteasca!
- Eu nu o plac pe Alesia ! Si nu stiu ce sa ii spun ,ce sa mai fac.
- Pai ar trebuii sa ii spui sa nu isi mai faca sperante false. Stiu cum e si e nasol.
- O sa ii spun dar nu stiu cand !
- Cand va intalniti doar voi doi !
- Nu iti bate joc de ea !
- Dar nu stiu ce sa ii spun ,o sa ma intrebe care e motivul acestei despartiri. Spune baiatul întristandu.se
- Dar chiar , care este?
- Imi place de alta fata , zice baiatul inseninandu.si privirea
- Aaaaa, pai spune.i asa!
- Pai problema e ca is bune prietene !
- Cine e ?
- O fata !
- Hai zi !
- Tu esti aceea Maddy !
Fata ramanea uimita de aceste cuvinte si inchitea in sec ! Nu stia ce sa mai zica.
- Nu vreau sa iti faci halucinatii.
- Eu tot nu o sa renunt !
- Ar trebuii , mie imi place de Zayn.
- Zayn ?
- Da , de ce ?
- Ehhh , el tot o sa te dezamageasca ,odata si odata !
- Adica ?
-O sa vezi ! Si eu o sa fiu langa tine si o sa iti spun ca asa a fost.
Eu nu il bagasem in seama pe Zack. Mu cred ca Zayn e asa ,un mare dobitoc.
- Eu cred ca ar trebuii sa pleci!
- Si eu cred. Zice acesta uitandu.se mai ciudat la mine.
Inainte sa iese acesta se apropia ca sa ma sarute,iar eu m.am intors.
- Scuze ! Spune baiatul soptindu.i la ureche
Baiatul iesi si fata urca in camera sa, se gande la cuvintele care i le spunea Zack. Fata era îngândurată. Nu stia ce sa faca , voia sa il sune si sa il intrebe ce e cu Zack ,dar se supara foarte urat. Aceasta se stabili si il sunase, dar ii intrase casuta.
Maddy voia sa iasa la o plimbare , in timp ce se plimba se tot gandea la tot ce a vorbit cu Zack , sigur prietena ei o sa se supere foarte rau. Aceasta ajungea in parc si pe strada de vizavi il vazuse pe Zayn, acesteia i se parea ceva foarte ciudat. Voia sa vada ce face si dintr.o data apare cineva , cineva adica Leyla , fosta lui iubita , aceasta il luase in brate si il sarutase cu patos. Vazand aceste lucruri fata izbugni in plans ,nu stia ce sa faca , nu voia sa plece acasa dar nu avea incotro. Inainte sa porneasca stre casa Zayn o vazuse pe aceasta tanara care incepea sa planga. Maddy cand a vazut ca Zayn a vazut.o a inceput sa alerge. Nu stia ce sa mai creada.
Fata se punea pe niste scari si incepea sa planga si sa isi spuna in cap ca Zack a avut drepate , dar ea nu a vrut sa creada. Si cu ce greu a avut incredere in el , si el a dezamagit.o asa de repede. Fata avea idei mari pe viitor. In fine , cerul era cam inorat , fata incepea sa alerge spre casa si cand ajungea acasa , masina cea neagra o astepta in fata casei , vazand ca acesta e aici fata nu mai vrea sa dea față cu acesta. Trecuse pe langa el neobservată.
Fata intrase in casa si direct in camera ei , ai ei nu erau acasa. Fata se aruncase direct in patul ei moale si incepea sa planga si sa sufere de una singura ,deschizand telefonul vazu 5 apeluri si 9 mesaje de la Zayn cu :
Iubitu: Tot ce ai vazut, ai vazut gresit ! Nu e nimic adevarat ! Eu nu am nimic cu fata aia !
Eu pe tine te iubesc !
Doar tu esti a mea !
Nu vreau sa crezi ceva gresit
De ce ai fugit de mine ?De ce nu mai asteptat sa iti explic ?
Eu voiam sa iti spun adevarul !
Te iubesc !!!!
Fata vazand aceste mesaje incepu mai rau sa planga si se muiase toata !
Nu voia sa mai auda de acest baiat niciodata ! A dezamagito odata o sa o faca si a doua oara !
In el am avut cea mai mare incredere si el ma dezamagit. Nici acum nu imi vine sa cred
De ce trebuie sa mi se intample toate astea ? Defapt am ghinion.
Scuzati de întârziere! Sper sa va placa ! ( P.S: mai am ceva greseli )