Capitolul 5

55 1 0
                                    

Toate aceste gandiri imi trecusera , m.am pus in pat si m.am cufundat in patul meu moale si pufos. Si bine inteles ca ma tot gandeam la sarutul acela, dar in fine ,asta sa intamplat. M.am pus sa dorm ca eram foarte obosita..

Dimineata :

- Neata , scumpo ! Aud o voce calda. Daaaaa, era mama.

- Neata ,mama ! Zic eu sarutand.o pe obraz

- Vrei clatite,scumpo ?

- Da , mama!

- mergi la scoala ?

- Dada !

- Esti gata de scoala ?

- Da , de ce pui atatea intrebari ?

- Deoarece te asteapta o masina neagra in fata casei

- Ceeeeee? Scuipand sucul din gura
Ce cauta aici ? I.am spus ca nu mai vreau sa il vad.

Ies sa merg la scoala si ma prefac ca nu il vad ,imi bag gastile in urechi , acesta ma clancsoneaza ,dar eu nu il bagam in seama. Venea cu masina in urma mea pana ajunge in drept cu mine.

- Buna , iubito !

- Scuze vorbesti cu mine ?

- Da ,cu tine !

- Nu prea cred !

- Te rog urca in masina sa iti explic !

- Nu ai ce sa imi explici !

- Nu mai fi asa încăpățânata !

Urc in masina si incep sa il ascult pe baiatul care tocmai a sarutat.o pe Leila.

Imi explica si eu deja incep sa inteleg ,deci ii dau o a doua șansă.

Acesta auzind ca ii mai dau o sansa , ma luase in brate peste bordul masinii si ma saruta pasional,zicand :

- Mi.a fost dor de tine !

- Si mie de tine !

- Crede-ai ca o sa renunt asa usor la tine ?

Fata incepu sa rada si se uita la el cu ochii mari.

- Ce faci azi ?

- Merg la scoala , azi am sedinta cu parintii. Zice aceasta incruntanduse

- Hai cu mine !

- Unde?

- O sa vezi !

- Nu cred ca pot ... O sa ma puna absenta.

- Vorbesc eu cu cei de la scoala !

Acesta facea orice doar ca sa stau cu el ... Ok... Voiam sa vad ce face asa ca il lasasem sa vad ce face la final. Deci cum spunea vorbea cu profesorii si ma scuteau de ziua de azi.

- Deci azi vii cu mine !

- Da !

- Merit un pupic ?

- Normal !

Asa ca il sarutasem pe acesta.

- Poti veni cu mine acasa ca sa ma imbrac si eu calumea?

- Da, desigur!

Ajungem la el acasa si intram in camera lui.

- Waaawwww ! Zic eu uimita !

- Ce e ?

- Ce camera ai !

- Nu e mare lucru !

- E super !

Merg si privesc pe geamul lui imens , care poti vedea tot orasul ... Si ma uit , uimita. Acesta venea in spatele meu si ma ia in brate. Ma intorc cu fata catre el si il sarut pasional zicant...

- Esti incredibil ! Nu stii cat de important esti pentru mine. Te iubesc !

- Si tu esti importanta pentru mine. Eu te iubesc mai mult !

Acesta ma luase in brate.

- Heeeiii, du.te si te imbraca.

- Ma ajuti sa imi aleg hainele ?

- Da.

Ii aleg un tricou negru si blugii negri ... Arata asa de fab... El isi dadu' jos tricoul care il avea deja pe el , iar eu cand il vazusem ma rosisem toata la față. Acesta ma trage peste el si ma saruta cu pofta.

- Heeiii... Gata ! Hai sa mergem !

- Gata,gata!

Se imbraca repede si mergem la masina. Ne urcam in masina si zic...

- Unde mergem ?

- Vei vedea !

Acesta ma ducea la cinema

- Ii un film fain.

- Ok .

Intram in cinema iar acesta cere 2 bilete la filmul care vrea el. Intram in sala si ne punem pe scaune.

Filmul incepe.

...

Trecuse 2 ore iar acest film nu se termina.
Ma uitasem pe bilet iar acest film dura 5 ore.

.....

In sfarsit e gata filmul. Cand ma uitasem la ceas era ora 19:45.

- Vezi cat e ora ?

- Da.

- Cred ca ai mei doarm!

- Vrei sa te conduc acasa ?

- Da , desigur!

Acesta o duce acasa. Se dadu jos din masina dar inainte sa coboare il imbratisa si il saruta pe baiat. Se ducea spre usa ... Dar vazu ca usa era inchisa.

Isi cautase cheia prin geanta dar nu era ... Aceasta nu putea sa intre in casa ... Nu putea nici sa o sune pe mama ei pentru ca nu voia sa o trezeasca. Mergea din nou la masina si ii spunea acestui baiat ca nu poate sa intre in casa, iar acesta ii spuse.

- Vrei sa te duc la un hotel ?

- Da , desigur !

Acesta o duce la un hotel si ii spune.

- Scuze ca am stat atat de mult

- Nu e nimic !

-  Vrei sa stau cu tine ?

- Nu , numa mersi ! Ma descurc

- Cum sa las o fata ca tine sa stea singura aici.

- Ma descurc !

- Hai lasa.ma sa stau cu tine !

- Ok cum vrei !

Acesta a mers jos sa cumpere ceva de mancare  si de baut. A cumparat 2 pizza, cartofi prajiti cu piept de puisi cascaval , un vin, o sticla de Alexandrion si un Cola.

Doamne cat alcool a adus omul acesta ....

A venit am mancat o pizza , ne.am uitat la film si am baut alexandrion cu suc cola ... Doamne ce rau ma doare capul ... Asa se invarte casa cu mine ....

Este ora 22:30 ... Ma pun sa dorm, baiatul sa pus langa mine in pat ... Ma tras langa el si ma tot sarutat. A fost asa de bine ... Baiatul cred ca voia ceva mai mult si.a dat jos tricoul si pantalonii si a ramas in boxeri. Mama ce bine arata baiatul acesta asa dezbracat. Acesta se urca pe mine ma saruta pe gat iar el imi dadu jos tricoul ... Am ramas in sutien ... Niciodata nu am fost asa dezbracata in fata unui baiat

Ne sarutam in continuare , coboara la gat si dupa la sani. Doamne ce bine ma simt. Ce este cu mine , ma tot intreb in cap. Imi da jos sutienul si blugi si eu nu realizez ce se intampla ... Si nu pot sa spun ca nu vrea pentru ca nu pot ... Ma intorc peste el si ma ridic in fund ... Il sarut si cobor mai in jos ... Il tot sarut pe piept si dupa pe abdomen ... Acesta vrea sa continue acest mic joc ... Ma tot saruta si incearca sa imi fie tot mai bine si sa faca placerea mai mare ....

Va continua acest mic joc a acestui baiat.

Scuza.ti de intarziere !

Iubire ComplicatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum