Çok güzeller değil mi ? diye sordu selin , yıldızları izlerken.Arda onu başıyla onayladı. Seviyorlardı yıldızları ,belkide tek ortak noktaları yıldızları sevdikleri gerçeğiydi .12 yaşında iki kardeş,iki dost ,iki arkadaş ,iki yarı ,iki ikiz .Bir bütünler onlar.Kimsenin ayırmayacağı iki kişi .Onları kimse ayırmayacaktı !
Arda elini yukarı kaldırıp , bir yıldızın üstüne doğrulttu .Yıldız küçüktü ,ama parlıyordu. Oradaki tüm büyük yıldızlara inat parıldıyordu .
Arda gözlerini , derin bir nefes alarak kapattı .Selinde elini büyük , parlak bir yıldızın üstüne doğrulttu. Oda derin bir nefes alarak , gözlerini kapattı .
Selin gözleri kapalıyken ,eli hala yukardayken ."Neden küçük olanı seçtim biliyor musun ? "bir ses gelmedi ,bi tepki verilmedi .Ama o sanki hayır cevabını almış gibi anlatmaya koyuldu." Bazı yıldızlar var parlaktır,bazıları sönüktür . Fark edilmezler bile .Ben istiyorum ki sen bu yıldıza bakınca beni hatırla , beni an .Herkes göremez o yıldızın parlaklığını, fark edemez güzelliğini. Ben istiyorum ki sen gör ,farkket .Ben bu yıldız kadar seni seviyorum.Sen sevgimin büyüklüğünü göremesen de ,bir gün farkkediceksin ."dedi .Gözleri kapalı olduğu halde , ağlayan selin konuştu .
" Bilirsin ben parlak , büyük olan her şeyi severim .Ben de bu yüzden parlak , her yerde olan yıldızları seçtim. İsterim ki , sen beni özlediğin de gökyüzüne bak.Bak ki her yerde beni gör . Benim senin yanında olduğumu bil ." dedi fazla uzatmadı,gerek duymadı .Bunlar ikisinden birinin , ölmeden önceki sözleriydi.
İkisi de kimin yaşayıp ,kimin yaşarken öleceğini bilmiyorladı.Tek bildikleri birbirlerine her gün sarılıp ,ağlıyacaklarıydı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLEN YARIM
ChickLitİki kardeşde lösemi , İkiside iyi olmak istiyor . Aynı hastanede , aynı anda ikisi de durumları hakkında bilgi aldılar .Bir kardeş ölücek ,bir diğeri ise hayattına devam edecekti.Birinin ağlaması ,birinin gülmesi gerekirken neden ikisi de ağlıyo...