#1

690 20 28
                                    

Jak dostaniesz się do rezydencji?

Wodnik - Jak będziesz wracać do domu ze szkoły zaczepi Cię L.J i spyta czy chcesz iść z nim do kolorowego lasu po czym wciśnie Ci do buzi zatrutego cukierka, i zawlecze do rezydencji. (Spokojnie nic Ci nie będzie xD)

Ryby - Jeden z Proxy przywali Ci czymś twardym w głowę kiedy będziesz sobie czytać Wattpada po czym trafisz do rezydencji.

Baran - Sama/Sam tam trafisz jakimś cudem po tropie żelków i gofrów.

Byk - Slender Cię przeteleportuje.

Bliźnięta - Nina weźmie Cię za psychofankę/psychofana Jeffa (bo przecież tylko ona nią może być xD) i będzie chciał Cię zabić, a Ty uciekając trafisz do rezydencji.

Rak - Ben wciągnie Cię do komputera i wylądujesz po drugiej stronie w rezydencji.

Lew - Jeffryj Cię porwie. (Pozdro dla BFF, która to wymyśliła)

Panna - Chasając po polu przewrócisz się na Kaspra The Satanist.

Waga - Naćpasz się żelkami i Twój nowy kolorowy świat tam Cię zaprowadzi.

Skorpion - Zobaczysz Wagę i za nią pójdziesz.

Strzelec - Offender weźmie Cię do swojej piwnicy (͡° ͜ʖ ͡°).

Koziorożec - Masky Cię porwie i obudzisz się w piwnicy w rezydencji.

Hejo! W tym rozdziale pomogła mi likawo za co jej bardzo dziękuję! Thx 4 reading... ~ Autorka :*

★ ★ ★ Gwiazdka mile widziana (͡° ͜ʖ ͡°)

♌Creepypasta Zodiacs♌Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz