Hejo! Oto specjal. "Wygrała" propozycja 50 faktów o mnie (to wcale nie tak, że Autorce się nie chciało myśleć, a innej odpowiedzi nie było xD). Więc zapraszam! Jak przyszedłeś/aś tu tylko po zodiak to na końcu jest. (Wiem, że było już trochę faktów w nominacjach, ale może ktoś nie czytał)
Psst! Tak Ty! Pisałam to w nocy, więc może być trochę dziwne.1. Mam na imię Zuza.
2. Urodziłam się w Tychach, ale tam nigdy nie mieszkałam. Lekarz mojej mamy po prostu pracował w Tychach.
3. Nie podam swojego wieku, ale urodziny mam 26 lipca (za kilka dni :>).
4. Mój znak zodiaku to Lew.
5. Moja ulubiona pora roku to lato, chociaż w tym roku nie jest najlepsze...
6. Bardzo lubię rysować.
7. Niektórzy mówią, że jestem bardzo utalentowana muzycznie. Może coś w tym jest, bo 7 lat grałam na (znienawidzonych) skrzypcach. Sama uczę się trochę grać teraz na gitarze, a sucharek11_ pokazała mi podstawy. Umiem proste melodie typu:
The White Stripes - Seven Nation Army, Black Sabbath - Iron Man. Na małym pianinie elektrycznym umiem zagrać ,,Alone" Alana Walkera. (Tego wszystkiego bez żadnej pomocy się nauczyłam, tylko sprawdziłam na necie czy dobrze gram ,,Seven Nation Army")8. Nie mam rodzeństwa.
9. Ja nakłoniłam likawo i sucharek11_ do założenia Wattpad'a, likawo założyła w ten sam dzień co ja.
10. Nie zamierzam się pokazywać na razie na Wattpad'dzie, ale mogę siebie opisać.
11. Mam 1,66m wzrostu.
12. Jestem blondynką.
13. Mam piegi.
14. Niebieskie oczy.
15. Mam "emo" grzywkę na bok xD.
16. Jestem dziwna, szalona, ogólnie to lekko aspołeczna xD.
17. Boję się większości ludzi :D. Dla mnie każdy na ulicy, chce mnie zgwałcić, zabić, po prostu zakopać żywcem.
18. Mam specyficzne poczucie humoru. Czarny humor też mam.
19. Mogę się wydawać rasistką, nazistką, homofobką itd przez moje poczucie humoru. Ale tak nie jest, jestem bardzo tolerancyjna.
20. Będzie druga część zodiaków, albo coś podobnego, na pewno z CP.
21. Być może... Jak mi się będzie chciało... Założę artbook'a. Ale nie wiem.
22. Czasami siadam i zaczynam czytać jakiś makaron (czyt. Creepypastę typu Jeff) i po prostu śmieję się z poziomu tych creepypast. Najgorsza, którą przeczytałam to chyba Homidical Liu. Sorki, ale Jeff już był lepszy! Mimo powtarzania w kółko ,,To DZIWNE uczucie" (pozdrawiam sucharek11_, będzie wiedzieć o co cho), Liu przebił wszystko!
23. Moje ulubione sklepy z odzieżą to New Yorker i Tally Weijl.
24. Lubię grać w gry.
25. Mój ulubiony kanał na YT to JetCrew.
26. Kiedy jest dwadzieścia parę stopni na dworze, ja potrafię siedzieć w szkole w ciepłej bluzie i mówić, że mi zimno.
27. Nie mam stałych ulubionych rzeczy.
28. Nienawidzę pogody w Polsce. Przez ¾ roku jest zimno jak cholera!
29. Kiedy to piszę leje deszcz.
30. Rok temu w wakacje moi przyjaciele wywieźli mnie do lasu mówiąc, że jedziemy do sklepu. A dokładniej na działce w lesie (nazwijmy go yyy Maciek) Maciek zaproponował pojechanie do sklepu (na rowerach). Wszyscy się zgodzili, bo czemu nie, mieliśmy jechać do takiego bliskiego sklepu. Ale Maciek stwierdził, że nie może jechać w tamto miejsce i pojedziemy do sklepu, który miał być bliżej. Zgodziliśmy się. On prowadził. Było wszystko spoko, tylko, że po jakimś czasie jechaliśmy tak no centralnie w lesie bez żadnej elektryczności, domków ani nic. Ja chciałam zawracać, bo coś czułam, że jest nie tak, ale reszta, że nie, nie. Sama nie chciałam wracać, bo terenu nie znałam. Jechaliśmy tak z 4 km tym lasem, aż dojechaliśmy pod tory i most. Maciek stwierdził, że już niedaleko i, że za jakimś mostem mamy skręcić, więc szliśmy wzdłuż tych torów z jakieś 2 km. Zaczęło padać. Po tylu km, on teraz stwierdził, że nie wie gdzie jechać. 5 tyś razy chciałam, żebyśmy zawracali. Ale czemu by mnie słuchać nie?! Ledwo co wróciliśmy. W deszczu przemoczeni -_-.
31. Mam różowo-białe ściany w pokoju, mimo, że nie lubię różowego w nadmiarze.
32. Przefarbowałam sobie ⅓ część włosów na wakacje na kolor czerwony.
33. Często siedzę w swojej szafie.
34. Nazywają mnie wróżbitą i czasem faktycznie coś przewidzę.
35. Moje sny są bardzo dziwne...
36. Wierzę w paranormalne rzeczy.
37. Zaczyna mi brakować pomysłów na fakty.
38. Moją pierwszą creepypastą, z którą się zapoznałam i od niej się zaczęło to Slenderman, ale pierwszą, którą przeczytałam to Ben Drowned.
39. Bardzo lubię swoją klasę w szkole.
40. Mamy grupę klasową na Whats App'ie.
41. Nie lubię kotów, jedynym wyjątkiem jest rasa Ragdoll.
42. Boję się głośnych dźwięków, nie licząc muzyki.
43. Nie lubię pieczarek, ale mogę je zjeść w czymś.
44. Moje zodiaki będą mieć na pewno 200 części.
45. Mam rybki i glonojada. Były dwa. A jest jeden.
46. Czytam trylogię ,,Więźnia Labiryntu".
47. Mam Simsy 4.
48. Grałam w Yandere Simulator.
49. Czasami obejrzę jakieś anime.
50. Oglądam ,,13 Powodów".
------------------------Zodiak-------------------------
Z kim będziesz piec tort?
Wodnik - Z Kagekao
Ryby - Z Masky'm
Baran - Z Hoodie'm
Byk - Z Liu
Bliźnięta - Z Candy Pop'em
Rak - Z Jane
Lew - Z Toby'm
Panna - Z L.J'em
Waga - Z Niną
Skorpion - Z E.J'em
Strzelec - Z Jeff'em
Koziorożec - Z Ben'em
Dziękuję Ci za czytanie. Jeśli Ci się spodobało, możesz zostawić gwiazdkę i komentarz. Będzie mi bardzo miło :).
CZYTASZ
♌Creepypasta Zodiacs♌
RandomTo tylko kolejne dziwne Zodiaki z Creepypast na Wattpadzie (͡° ͜ʖ ͡°) Znaki: ♒Wodnik 20.01-18.02 ♓Ryby 19.02-20.03 ♈Baran 21.03-19.04 ♉Byk 20.04-22.05 ♊Bliźnięta 23.05-21.06 ♋Rak 22.06.-22.07 ♌Lew 23.07-23.08 ♍Panna 24.08-22.09 ♎Waga 23.09-22.10 ♏Sk...