Bir 2 saat geçtikten sonra telefon geldi ben mutfakta pasta hazırlıyordum . Sunny benim telefonumla yanıma geldi ve kimin aradığını görmeden kulağıma tuttu ne geçirdiğimi şaşırdım. Arayan Harry di .. Evlerine çağırıyordu. Aslında çok zenginlermiş bunu dış görünüşünden anlamalıydım.Evin önünden aldı. Gözümü bi mendille kapattı eve gitmeyi çok istedim çok merak ettim çokk.. Eve geldik. Evde kimse yokmuş, gözümğ açtı ve bi an düş ile gerçek arasında gidip geldim. Şok geçirdim diyelim evleri çok güzeldi ve yalnızdı. Bana bir yer gösterdi sanırım romantik bir yemek yiyecektik. Tam masaya oturuken sesler duydum arkamdaki camdan geliyordu. Aman Tanrım o Liam dı bi anda yüzümü saklamak istedim.
Sonra Liam'ı Harry'nin çağırdığını düşünerek bişey demeden çekip gittim..
Harry arkamdan geliyor ama ben ağlıyarak bir erkeği peşime düşürüyorum. Güzel bir davranış olmasada güzel bir duygu :)
Eve gidince Sunny ağzımdan laf almaya çalıştı. Ama ben odama gidip kapıyı kilitledim ve bağırarak ağladım . Gece yarıları hep Harry den mesajlar geliyor ama cevap yazmak istemiyorum . Ertesi günü olduğunda ben ve Sunny okula ilk defa erken gittik çünkü gece hiç uyuyamadım. Harry nin beni takip ettiğini fark etsemde umursamaz bir tavırla göz süzüyorum. Bayılıyor çocuk bana , ne var beni güzel yapan şey ?
Dersde Sunny ve Harry iş birliği yapmış gibi Sunny yanımda oturmadı Harry yanımda geldi ve hiç birşey olmamış gibi selam dedi yüz vermedim..
Analtmaya başladı;
Liam gizlice telefon hackeri olup telefondaki konuşmalarımızı dinlemiş , Harry nin haberi yokmuş. Ben gittikden sonra Harry Liam ı dövmüş . Dövüşün ortsaında bir polis baskını yaşanmış. 2side karakola düşüp ifadeleri alındıktan sonra serbest bırakmışlar ki şahsen ben buna inanmadım ...