Yuri!!! on Ice

194 11 7
                                    

Kategória:
Shounen ai, sport, vígjáték

Ismertető:
Szinte minden műkorcsolyázó álma a Grand Pix nemzetközi verseny megnyerése. Ez nincs másképp a főszereplőnknél, Katsuki Yuuri-nál sem. Yuuri minden álma, hogy példaképe az orosz csábító, Viktor Nikiforov ellen versenyezzen. Többször is fel akarta adni, de Viktor inspirálta és mindig talpra állt és folytatta. Majd álma valóra vált, mikor eljutott a Grand Pix-re, ahol csúfos vereséget szenvedett, majd öt év után visszatért szüleihez. A vereség miatt abba szeretné hagyni a műkorcsolyázást, de mégsem adja fel. Miután találkozik gyerekkori barájával, Yuko-val, akinek saját jégpályája van. Ott Yuuri előadja neki Viktor egyik programját. Ezt Yuko titokban felveszi és feltölti az internetre. Ezután Viktor ellátogat Yuuri szüleinek a panzió szerűségébe, ahol aztán elmondja Yuuri-nak miért ment Japánba. Ez az ok maga Yuuri, mivel Viktor el akarja juttatni a Grand Pix tetejére, vagyis innentől kezdve Viktor Yuuri edzője lesz. Viktor kihagy egy évet a műkorcsolyázásból, hogy Yuuri-t tudja trenírozni. Ekkor felbukkan Yuri Plisetsky, a 15 éves orosz rivális. Vádolni kezdi Yuuri-t azzal, hogy elvette tőle Viktor-t. Így ellkezdődött a versengés, ami arról szól, hogy aki megnyeri a Grand Pix-t, annak az edzője lesz Viktor. Vajon ki nyeri meg a versenyt? Viktor végleg visszavonul?

 Vajon ki nyeri meg a versenyt? Viktor végleg visszavonul?

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Véleményem:
A grafikája, szerintem, teljesen jó. Szépen vannak kidolgozva a karakterek, néhány helyen van egy-két csúszás de nem feltűnőek. Az openingje magával ragadó és tükrözi az anime történetét, mivel Viktor, Yuuri és Yurio is történelmet ír az animén belül. Ami még tetszett az openingben az az, hogy minden résszel egyre több szín jelent meg benne. Az anime műfaja, mind a shounen ai és mind a sport, közel áll hozzám, ennek a kettőnek a keveredése miatt muszáj volt megnéznem és elmondhatom nem bántam meg. Nagyon aranyos anime, a részek vége mindig idegörlő emiatt izgalmas. A karakterek érzései is szépen ki lettek dolgozva. Nincs két egyforma karakter benne, kivéve az ikrek, de még ők is külön egyéniségek. Az ikrek nekem azok a karakterek voltak, akiken jót lehetett nevetni. De például ott van Otabek, ő képviseli a rosszfiúkat; vagy ott van Chris, aki rendesen a melegekkel kapcsolatos sztereotípiákhoz híven van ábrázolva; Viktor, az igazi szép fiú; Yuuri, aki a jégen elveszíti az ártatlanságát (hmmm.... nem kell rosszra gondolni :D) és a kis bárányból rögtön Érosz lesz (szerintem így hívják magyarul ezt az istent); Yurio, az igazi vadmacska, aki karmol, harap ;) és ordibál, a jégen igazi kis balerina/o; és még rengeteg szereplőről tudnék írni, de az már egy rendes könyvvel érne fel. Azt nagyon sajnálom hogy ebben az évadban - ha minden igaz lesz második évad - nem történt semmi shounen ai-ra jellemző, kivéve Yuuri és Viktor csókját. Összefoglalva egy nagyon jó kis animét kaptunk.

Legkedveltebb karakter:
Vitya - Viktor elképesztő emberke és perverz vagy csak lehet nekem tűnik annak

Legutáltabb karakter:Talán Chris vagy Yurio - nem utálom őket de ők azok akiket kevésbé kedvelek, de az Otayuri ship egyik kedvencem

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Legutáltabb karakter:
Talán Chris vagy Yurio - nem utálom őket de ők azok akiket kevésbé kedvelek, de az Otayuri ship egyik kedvencem

Legutáltabb karakter:Talán Chris vagy Yurio - nem utálom őket de ők azok akiket kevésbé kedvelek, de az Otayuri ship egyik kedvencem

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Anime hossza:
12x23 perc

Első rész linkje: 
http://indavideo.hu/video/Yuri_on_Ice_-_01_resz

Pontozás:
10/8 - remélem a következő évadban megkapjuk amire várunk

+OVA
Címe: Yuri!!! on Ice Special: Welcome to The Madness

Ismertető:
Ez egy rövid, kis videó, amely a Yuri!!! on Ice DVD bónusza. A videóban Yurio szexi kűrje látható Otabek közrejátszásával.

Véleményem:
Olyan Yurio-ra jellemző kűr. Még a jég is benedvesedik. Hupsz. Bocs autokorekt. Azt akartam írni, hogy a jég is belepirul.

OVA hossza:
1x3 perc

OVA linkje:
https://www.google.hu/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3Dfyk86I9XOE4&ved=2ahUKEwjh8_PGq-_bAhWJZFAKHVVXAgYQtwIwAHoECAUQAQ&usg=AOvVaw2-xqCpQBUg1f-JUhdPkn3D

Anime kritikákDonde viven las historias. Descúbrelo ahora