Değişim başlıyor

19.6K 148 31
                                    

Francisco'ya içeri geçmesini söyledim oda içeri geçti gerçekten keşke bu olanlar yaşanmasaydı ben kendimi çok kötü hissediyorum çünkü her şeyin sorumlusu benim.Francisco kendi işleriyle alakadar olmalı benim gibi saçma salak birinin hayatına girmek onu da yıpratıcak eminim.Ama ondan bundan sonra nasıl uzak durucam hayır imkansiz cidden imkasız o benim hayatıma giren en güzel şey.

-Francisco iyi misin ? 

-Ben iyiyim sen iyi misin ?

-Fracisco beni merak etme artık biraz kendinle ilgilen.

-Saçmalama Rita o adam seni neden rahatsız ediyor ?

-Bak sen böyle işlere karışma senin zarar görmeni istemiyorum zaten ben hallediyorum her şeyi.

-Gördüm Rita ! O adamın seni rahatsız ettiğini gördüm.Sen onu istemiyordun üç gün falan diyodun hatta kim o ? Her şeyi bilmek istiyorum.

-Ya o benim düzenli müşterim onnla haftanın üç günü diye konuştuk,üç gün oldu bu hafta ama o yinede buraya gelmiş anlaşma yapmıştık uymadı o kadar.

-Peki Rita o adamdan rahatsız oluyor musun olmuyor musun ? Bana gerçeği söyle o seni zorluyordu Rita ?

Acaba ne demeliydim doğru söyleyip evet beni zorluyor ve ondan rahatsız oluyorum mu  ? Ama böyle dersem  Francisco  ve Anthony arasında kötü şeyler olur ve bu da Francisco'yu etkiler ama yalan söylersem de bu adam beni hep rahatsız eder ve yine Francisco bu şekilde görebilir ve kavga çıkabilir.

-Evet beni zorluyor ondan rahatsız oluyorum ama lütfen bir daha o pislikle muhattap olma hem benim için hem kendin.

-Peki neden ona bunu söylemiyorsun anlaşmayı iptal edin o da senin müşterin olmasın bu diğer insanlar için de geçerli hiç kimse seni zorlayamaz.

-Öyle ama o bu işlerle bir şekilde ilgileniyor bizim işlerin başıyla arkadaş galiba o yüzden beni işten attırırmış.Neyseee canım sen kafanı yorma lütfen Francisco senin için endişeleniyorum.

-Neden benim için endişeleniyorsun asıl endişelenecek olan sensin Rita o piç herifi halledicem  ben.

-Rita sakın bir daha onunla görüşme sakın!

-Ama ya gerçekten işimi mahvederse ben başka bir işte çalışamam daha doğrusu olanağım da yok.

-Ben o adamı halledicem sen meraklanma ve,ve  Rita artık bu işi bırakacaksın....

Çok şaşırmıştım hiç böyle bir şey beklemiyordum ve bırakırsam nasıl para kazanıcaktım ben ? Ama bunu Francisco söylediğine göre kesin bir çare bulur bi yandan da onu ne kadar sevsem de yük olamak istemiyorum çünkü o kim ben kim.Bana ne oluyordu nasıl bir anda bu konuma geldim ben ben o kimsesiz Rita iken şimdi karşımda beni koruyan kollayan Francisco Lachowsi var.Ben bir anda nasıl böyle değiştim ...

SELAMMM UMARIM HİKAYEYİ BEĞENİYORSUNUZDUR FİKİRLERİNİZİ BELİRTMEK İÇİN LÜTFEN YORUM YAPIN.ÇÜNKÜ BENĞENİ GELMİYO ZATEN HAL BÖYLE OLUNCA DA BENİM YAZASIM GELMİYO O YÜZDEN  BİRAZ KISA OLDU,OKUYANLARA TEŞEKKÜRLER :D

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 23, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gece İşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin