Ceketinde ki 1000$'ı alıp çantama koydum , ona güzel bir gece yaşatmıştım ne de olsa işim buydu .Arkama baktığımda o pislik adam hala yatağında uyuyordu , derin bir nefes aldım ve ayakkabılarımı giyerek o lanet evden uzaklaştım.Bu gidişatın bir sonu yoktu , ben bir fahişeydim ve Deluxe'un bunu her zaman bana hatırlatması unutmamı engelliyordu.Daha 19 yaşındayım, kimsem yok o minik omuzlarımla büyük bir rezilliği taşıyorum ama herşey için çok geç...
Los Angelesın güzel ama benim için bi anlam ifade etmeyen sokaklarında yürüyordum,ben buydum işte her gece iş çıkmasını bekleyen ve genelliklede her gece birinin evinde sabahlayan Rita.Gözlerimden her akan yaş sıcacık vücuduma bir şilep gibi sızıyordu..
Biraz rahatlamak için rıhtımın kenarında bir banka oturdum.Denizin dalgaları beni büyülerken telefonum çaldı ,ekrana bakmadan açtım ve sesi her defasında ızdırap çektiren Deluxe'nin sesiyle aynıydı.
"Nasıldı , bu müşteriyi beğendin mi?" dedi .Sol elimi sıkıyordum ve tırnaklarım yüzünden elimin içi kanamıştı.Ne kadar canım yansada derin bir nefes alıp konuşmaya başladım. ;
"Nasıl olabilir ki , adam zevkin doruklarına ulaştı herneyse parayı aldım Deluxe bugün getiri-"derken sözümü kesti ve kahkaha attı ;
"Benim o paraya ihtiyacım yok, bu geceki müşterin milyarder ve ünlü . Hayatını kurtarır o görmemiş adam sana anca 1000$ verebildi bu seferki onun kaç misli biliyor musun ?" dedi .
"20- 30 ? söyler misin ne kadar olabilir ki? " dedim alaycı bir gülümseyişle.
"Hayır daha fazla Rita . Bu geceden sonra artık fahişeliği bırak hayatının sonuna kadar kendine bakabilirsin ama izin vermeyeceğim çünkü bu işi bırakamıycaksın müptelamsın , herneyse saat 8:30 da hazır ol evine bir Jeep gelicek , ve seni müşterinin yanına götürecek " dedi.
"Adamın adı ne ?" dedim.
'' Francisco '' dedi ve ardından telefonu kapattı.
"VAY BE!" diye söylendim içimden hayatımı kurtarıcak bir gece,milyon dolarlık bir gece.Bu düşünce gülmeme neden olmuştu.Banktan kalktım. Caddenin sonuna geldim bir taksi durdurdum ve evimin yolunu tarif ettim.Yaklaşık 15 dakikalık bir yoldan sonra taksi evin önünde durdu.Şoför'e bu sabah kazandığım paradan 50$ verdim ve koşarak kapıya doğru gittim.
Anahtarımla,kapıyı açtım içeri girdim .Çantamı koltuğa fırlattım ,ılık bir duş almam gerekti ne de olsa güzel bir gece sonunda hayatımı kurtaracak bir para alacaktım.Koşarak lavaboya gittim üzerimdekileri yere fırlattım ve duşa girdim ılık suyun bedenimi ele geçirmesine izin verdim.
Yaklaşık 1-2 saattir duşta olduğuma yemin edebilirdim . Rahatlamış bir şekilde bornozumu giydim ve odama çıktım.Saçlarımı kuruttum .Dalgalı kahverengi saçlarımı taradım ve salık bıraktım, üzerime ne giyeceğimi düşünüyordum .Dolabımın sürgüsünü ittim ve askılıktan siyah mini strablez elbisemi çıkardım, üst tarafı transparandı ve vücudumu oldukça ortaya çıkarıyordu. Onun üzerinede diz hissasında beyaz kabanımı giydim.Makyaj yapmak istemiyordum ama dudaklarımı ortaya çıkarmak için dudağımın rengindeki açık pembe rujumu sürdüm
Ve bu gecenin sonunda kazanacağım para için cüzdanımı çantama koydum
Siyah topuklularımı da giydikten sonra duvardaki saate baktım ve saatin 8:30 olduğunu gördüm aşağıdan araba sesi geliyordu çantamı alıp koşarak aşağı indim.Tam zamanında hazırlanmıştım yarım ağız gülüp, dudağımı ısırdım .Jeep'in kapısını esmer uzun boylu bir adam açtı ve içine girmemi istedi kafamı eğerek arabanın koltuğuna oturdum. Adam arabayı sürmeye başladı ,şuan düşündüğüm tek şey vardı bu gecenin sonunda alacağım para!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece İşi
Teen Fiction19 yaşında kimsesiz Rita hayata tutunmaya çalışır fakat acı gerçek o bir fahişedir zaman onu buralara getirdi,Rita'da bunun farkında ama bir gün hiç beklemediği bir müşteri onun yavaş yavaş hayatını değiştirir ama Rita'nın tek amacı hayata tutunup p...