Hayat'tan:
Sabah saat 7.00'da uyanmışım. Nası uyandımı ben de bilmiyorum. O an küçük bir şoka girdim sonra aşağı inip evde kimse var mı diye baktım. Evde kimse yoktu. Evde yanlızdım ve evde yanlız çok sıkılırdım. Kendi kendime dışarı çıksam mı diye düşündüm sonra hadi çıkayım dedim.(Hayat'tın ki)
Giyinip çıktım. Biraz öylece dolaştım sonra canım sıkıldı. Bir simit alıp bir banka oturdum.
Murat'tan:
Dün için çok üzülmüştüm. Sabah kalktığımda ilk önce aklıma Hayat geldi. Giyindim ve tam kapıdan çıkarken aynı anda hem yeni bakıcı hem de Derya geldi.
Derya:Baba Hayat abla nerde?
Murat:Derya'cım annen Hayat'ı istemedi kovmak zorunda kaldım.
Derya:Baba bana niye sormadın. Banane banane ben Hayat abla'yı istiyorum.
Derya ağlıyordu mecbur kaldım ama nasıl ikna edicektim işe değil önce oraya gittim. Kapıyı çaldım kimse açmadı. Bende Hayat'ı aradım.Hayat'tan:
Murat arıyo açsam mı hadi açıyım. Açtım.
Hayat:Alo
Murat:Alo Hayat.
Hayat:Efendim.
Murat:Hayat biyerde buluşup konuşabilir miyiz?
Hayat:Hayır. Neden buluşucaz telefonda söyle.
Murat:Tamam. Söylüyorum. Seni işe geri almaya karar verdim.
Hayat:Bune yaa ben senin oyuncağın mıyım önce kovuyosun
Sonra geri istiyorsun tabikide gelmiyorum.
Telefunu kapattım ve eve gittim. Kızlar hala gelmemişti. Kızları beklerken uyuya kalmışım.Murat'tan:
Kız telefonu kapattı ne yapıcam ne diycem Derya'ya? Zaten ne bekliyodum ki kız haklı benim oyuncağım değil. Önce kovdum sonra geri istedim. Keşke kovmadan önce Derya'ya sorsaymışım. Neyse artık geç kaldım. Geri nasıl alabilirim. Derya konuşsa olabilir denemeye değer. Hemen eve gittim. Derya'ya fikrimi anlattım. Derya tamam dedi ve hemen Hayat'ı aradı ama Hayat cevap vermedi.
Murat:Derya görünce arar.
Derya:Tamam.Aslı'dan:
İşim bitince eve geldim. Kapıyı açtım. İçeri girdim ve yukarı çıktım. Hayat yukarda uyuyordu.
Aslı:Hayat hadi kalk.
Hayat:Tamam kaltım.
Aslı:Hayat sen niye uyuyorsun?
Hayat:Yorgunluktan uyuyakalmı-
şım.
Aslı:Bütün gün evdeydin nasıl yoruldun?
Hayat:Ben dışarı çıktım da ondan.
Aslı:Hayat bence başka bir şey var.
Hayat:Dışarı çıttığımda Murat aradı. Beni işe geri almak istiyo.
Aslı:Ne iyi işte sende kabul etseydin.
Hayat:Aslı sen iyi misin? Beni önce kovuyo sonra geri istiyo ben onun oyuncağı değilim.
Aslı:Haklısın ama belki bi yanlış anlaşılma olmuştur.
Hayat:Olabilir ama beni kovarken seni bilge istemedi demişti.
Aslı:Olsun kuzum sen yinede kubul et başka iş bulman çok zor.
Hayat:Tamam.Hayat'tan:
Murat'ı aradım.
Hayat:Alo
Murat:Alo Hayat.
Hayat:Murat Bey ben teklifinizi tekrar düşündüm de kubul ediyorum tabi hala geçerliyse.
Murat:Tabiki.
Hayat:Yarın görüşürüz o zaman.
Murat:Yarın görüşürüz.
Kapattım.
Aslı:Oldu mu?
Hayat: odu.
O arada İpek geldi.
Hayat:Hoşgeldin.
İpek:Hoşbuldum.
Aslı:Neden bu kadar geç kaldın?
İpek:Patron geç bıraktı
Biraz sohbet edip yattık.