Hayat'tan:
Sabah alarmın sesiyle uyandım.
Kalktım ve kahvaltı yaptım.Bunları giyip evden çıktım. Murat Beylerin evine geldim ve kapıyı çaldım. Kapıyı Murat Bey açtı.
Murat'tan:
Kapıyı açtım ve Hayat'ı gördüm. Her zaman olduğu gibi yine kalbim küt küt atmaya başladı ve ne diyeceğimi bilemiyorum.
Murat:Günaydın Hayat.
Hayat:Günaydın Murat Bey.
Murat:Kapıda kaldın geç içeri.
Hayat:TamamHayat'tan:
Hemen Derya'nın yanına gittim.
Derya:Hoşgeldin Hayat abla.
Hayat:Hoşbuldum deryacım.
Her günkü gibi Deryala bir sürü oyun oynadık ve ders yaptık. Benim de gitme vaktim geldi.
Hayat:Derya artık gitmem lazım yarın görüşürüz.
Derya:Yarın görüşürüz Hayat abla.
Kapıya doğru yürürken salak Bilge'yi gördüm.
Bilge:Seni ne işin var burda Murat seni kovmadı mı?
Tam cevap vericekken Murat Bey geldi.
Murat:Derya başka bir bakıcı istemedi.
Bilge:Derya'da şımarıklık yapmış.
Salak ya ne diyo kendi öz kızına.
Murat:Bence şımarıklık değil sadece Hayat'ı çok sevdi.
Bilge:Sende savunma şu şımarığı.
Murat:Yeter artık Bilge Derya şımarık değil konu da burda kapandı.
Hayat:Murat Bey ben artık gidiyim mi?
Murat:Tamam Hayat sen gidebilirsin.
Hayat:Yarın görüşürüz.
Murat:Yarın görüşürüz.Murat'tan:
Hayat gidince Bilgeyle konuşmaya devam ettim.
Murat:Bilge ben senden boşanmaya karar verdim.
Bilge:Murat ne saçmalıyosum?
Murat:Ben ciddiyim senden boşanmak istiyorum.
Bilge:Ama ben boşanmak istemiyorum hem boşanırsak şu salak Derya sende kalsın çünkü onu istemiyorum.
Murat:Sen istemezsen ben bakarım kızıma. Biz de boşanıyoruz konu kapanmıştır.Hayat'tan:
Murat Beylerin evinden çıktıktan sonra taksi aramaya başladım. Koca İstanbul'da taksi yok zeten nolmalde de taksi bulamıyorum. Bu sefer şanslıyım galiba taksi buldum. Bence bugün şanslı değılim çünkü arabam bozulmuştu. Neyse taksiye bindim ve evi tarif ettim. Eve gelince kapıyı açtım ve içeri girdim. Nedense kızlar daha gelmemişti. İçeri geçip yağıma uzandım. Bugün çok yorulmuştum. Kapı sesi duyunca kalktım. Baktım ki kızlar gelmiş odamıza geçip biraz sohbet edip yattık.