Ahoj,jmenuji se Lucy. Je mi 17 let a jsem panna. Ano,já vím. Je to ještě brzo,ale skoro všichni už to mají za sebou.Mají za sebou už i návštěvu gynekologa a co já?
Když jsem seděla u mojí doktorky,a zírala jsem na její obrazovku do počítače,kde psala velkým písmem PANNA,rychle jsem se otřepala hrůzou,že budu panna ještě do 30-ti let. Snad ne do smrti. Nepochopím to,proč jsem jí musela říct,že jsem panna. Je to snad normální lékařka,a né gynekoložka. Kdybych aspoň měla nějakého toho kluka. Musím se změnit,a pak možná nějakého najdu.
Když jsem se podívala do kalendáře,zjistila jsem,že je 22.06. "Yes,zítra mi je 18" zařvala jsem po celém bytě. A pak jsem si ještě vzpomněla,že brzo začínají prázdniny,takže bych si mohla u moře někoho najít,ale když jsem se podíval do zrcadla,tak jsem se zhroutila. S takovou mojí postavou,nikoho nenajdu. "Musím s tím začít něco dělat dělat" řekla jsem si.
"Večeř!!" zvolala máma. Koukla jsem se na hodiny. Bylo 20:30 a to,abych tak pozdě jedla? Však takhle ještě ztloustnu víc! "Mami,já nemám hlad!" zvolala jsem. Vzala jsem si do postele MacBook,který jsem si koupila sama,za své vydělaný peníze. Našla jsem si stránky,jak zhubnout,a začala jsem.
V 6:00 mi zazvonil budík. Moje první kroky směřovaly do koupelny,kde jsem si vlezla do sprchy. Vzala jsem si na sebe teploučký župan,a šla do kuchyně se nasnídat. Modlila jsem se,aby tam nebyla máma,protože ta by se zase vyptávala proč jsem včera nechtěla večeři, atd... Ke snídani jsem si dala ovesnou kaši,a udělala jsem si kafe. Když jsem se nasnídala,šla jsem se do pokoje namalovat,a obléknut(média). Popadla telefon,klíče a šla.
Počkejte!! Ještě jsem zapomněla.Že jsem dneska plnoletá!! Je mi konečně 18!! To bude mejdan!!
YOU ARE READING
Panna
RomanceJá vím. Tohle téma je takové neoriginální,ale myslím si,že spousta holek které jsou ještě panny ví,o čem mluvím.