EVET ARKADAŞLAR İLK HİKAYEM UMARIM BEĞENİRSİNİZ.YORUMLARINIZI LÜTFEN EKSİK ETMEYİN.GÜZEL YORUMLAR GELİRSE DEVAM ETMEK İSTERİM.İYİ OKUMALAR ;))
BİR AŞK NASIL BAŞLAR HİÇ BELLİ OLMAZ !
Uykusuzdum bayadır.Kalktım kalkmamla odamda ki manzarayı görmem bir oldu.Her yer dağılmış,herşey kırılmış.En sevdiğim dolabım,çalışma masam.Anlamıyorum ne oldu buraya.En çokta kafamı karıştıran bunlar olurken ben nerdeydim.Bi an sanki dilimi yutmuş gibiydim,sustum.Kendimden nefret edercesine banyoya gittim.Aynaya bakarak ''Uykum bu kadar ağır olmamalı''dedim ve yüzüme somsoğuk bi sus çarptım.Sanırım kendime gelmiştim.Odaya tekrar girmek istemiyordum ama ne yazık ki girdim.Bi an acıdan gözlerim karardı.Ayağıma batan her neyse canımı acıtıyordu ama çok acıyordu.Bunları düşünürken ayağımı yerden kaldırmak hiç aklıma gelmiyordu.Birden irkildim ayağımı kaldırdım ayağıma batan küçük bi tornavidaydı.Tamamı ayağımın altına girmiş.O görüntüyü gördükçe içim bulanıyordu.Yattım.O küçük lanet olacasıca şeyi ayağımdan çıkardım.Akan kanı gördükçe başım dönüyordu.
Kanı durdurdum bi yolla.Saate baktım.Oha geç kalıyordum okula.Hemen üzerimi giymemle çıkmam bir oldu.Yolda oldukça hızlı yürüyordum.Ayağımın acısını unutmuştum bile.Otobüse bindim.Otobüste çok doluydu.'Hep bende bu şans olur '' diye söylenerek bi yere tutundum.Ama duramıyordum ayakta.Yanımda genç bir çocuk vardı.Bi an göz göze geldik.Ama ben acıdan hiç birşeye dikkat etmiyordum.Bi an gözlerim karardı.Anlam veremiyordum bu şeye.Karşıda koyamıyordum.Ve tamamen gittim...
Uyandığımda biri beni kucağında bi takisye bindiriyordu.Ama kalkıp neler oluyo diye bakmaya halim yoktu.Midem anlatamıyacağım şekilde bulanıyordu.Taksiye yatırdı beni genç bi çocuk.Ama bu çocuk şey otobüsteki çocuktu.Oha beni kucağına almıştı.Neler oluyordu sormak istiyordum.Ama işte o hal yoktu.Çocugun parfüm kokusu üstüme sinmişti resmen.Ne kadardır kucağındaydım bilmiyordum.Şöyle bana doğru baktı.Gözlerimi açık olduğunu farketti.Bana 'İyi misin'diye sordu.Konuşamıyordum ki sanki konuşmayı unutmuştum.Sadece başımı salladım.Ayağım geldi birden aklıma hala acı veriyordu bana.Sonunda durdu taksi.Çocuk hemen aceleyle kucağına aldı beni tekrardan.O parfüm kokusunu yine duymak güzeldi.Acile girmiştik sanırım.Hemen bi sedyeye yatırdılar beni,ayakkabılarımı falan çıkardılar .Doktor geldi başıma onunda dikkatini çekmiş olacak ki direk çorabımı çıkardı.Emin bir ses tonuyla''Ayağına bişey batmış olmalı.Batan şey sanırım çivi gibi bişey.Paslıymış ki çok tahriş etmiş.Sanıyorum ki midesini bulandıran da buydu''diyerek bana bi göz ucuyla baktı ve hemşireden temiz bir pansuman yapmasını istedi.Bi tornavida yüzünden çok aksiyon yaşamıştım.
Ayağımı sardılar.Ve dışarı çıktım yerler ıslaktı ve kaygan.Ölü gibi yürüyordum aklım o genç çocuktaydı benimle yaşıttı sanki.Bu düşünceler içindeyken ayağım kaydı ve yere düşüyordum ki biri beni sıkı bir şekilde-kucağına alırmışçasına-tuttu.