Her şey çok hızlı gelişiyordu her geçen gün ona karşı olan duygularım iyice artıyordu ve sonunda , ona sırıl sıklam AŞIKTIM.
Kütüphaneye gitmek beni her zamankinden dahada mutlu ediyordu, bana yardım etmesi , benle gülmesi , çocuklara kitap okuması onun herşeyi ama herşeyi beni etkiliyordu onun kapalı bir kutu olması beni ona dahada çekiyordu .
***
İşlerimiz iyice artmış artık yeni elemanlara ihtiyacımız vardı . Kafeye , oyun alanı ve kütüphaneye birden iki kişi yetişemiyorduk . sonunda iki yeni eleman almıştık işe Bahar ve barkın . Barkın da gerçekten tatlı bir çocuk , hakkını yemeyelim daha ilk günlerde ona çok alışmıştım sıcak kanlıydı. Baharda iyi birine benziyordu ama onla çok tanışmaya fırsatım olmamıştı o daha çok oyun alanında çalışıyordu.. herşey çok güzel gidiyordu yeni iş arkadaşlarımız ile 1 haftadan fazla olmuştu iyi gitmeyen tek bir şey vardı , Bahar ve Burak çok yakınlardı -_- bu gerçekten sinirimi bozuyordu . Sürekli beraberler ve kikir kikir gülüyorlar , nasıl sinirim bozulmasın.
Ha ha Bahar , Barkın ve burak beraber kalıyolar hemde ben orda yokum :( eğleniyorlar , coşuyorlar herşeyi yapıyorlar offf benimde bir şekilde orda olmam gerekiyor ya daha ben onun kaldığı yeri , odayı görmemişken onların beraber kalması beni çıldırtıyor .Bir şey yapıp kısa bir süreliğinede olsa onlarla kalmalıyım aklımda bin bir düşünce vardı ve o sırada ailem aklıma geldi koşarak annemin yanına gittim mutfakta yemek yapıyordu . ALtan altan konuşmaya başladım .
- annecim
- cim eki geldiğine göre yine bir şey oldu .
- hayır . hiç bir şey olmadı .
- eminmisin;
- tamam anne ben şey dicektim uzun süredir babamla tatil yapmadınız diyorum bi tatile çıksanız.
* * *
Annemlere zorda olsa tatil işini kabul ettirmiştim ama Burak lara orda kalmak istediğimi nasıl söyleyecektim ????