~acı aşk tanıtım~
Rıza soylu= ekibin müdürüdür ekiptekiler ona baba der aylayla evlidir ali damadıdır 1 kızı 2 torunu vardır aylinide oz kızı gibi sever.
Ali akdoğan= ekibin keskin nişancısıdır ekipteki en komik kisidir kucukken yetimhaneye birakilmistir ordan bir aile evlatlık almıştır gerçek ailesinin peşindedir ve rıza babanın kızıyla evlidir.
Mesut güneri= 1 oğlu vardır ekibin oduncusudur ilerleyen zamanlarda iki kızın arasında kalacak.
Selin demirci= ekibe sonradan katılacaktır birine aşık olacaktır ama ilk basta aşık olduğuna pişman olacaktır annesi ve babası yok 1 tane kız kardeşi var ismi asya dır.
Asya demirci= doktordur selinin kardeşidir kuzeye aşıktır ama açılamamaktadır ablasıyla yasıyodur.
Hüsnü çoban= ekibin başkomiseridir ayrıca ekibin nese kaynağıdır suatla evlidir 5 çocuğu vardır.
Aylin aydın= ekibin göz bebeğidir evli degildir ilerleyen zamanlarda birine aşık olucaktır ama bu sevda onu pişman edecektir.
Hakan çınar= ekibe sonradan katılacaktır sevgilisi vardır annesi ve babası yok bi tane kardeşi Var ismi kuzey.
Kuzey çınar= doktordur abisi hakan çınar dır abisiyle yaşamaktadır abisinin sevgilisini sevmemektedir evli degildir ve ekipten birine aşık olacaktır.
Hande yiğit= ekiptedir volkanı seviyodur ama bu aşk onun canını yakıyordur.
Volkan acar= ekiptedir ekibin en capkınıdır gecelerin prensi diyebiliriz ama sonradan kara bir sevdaya tutuşcaktır.
Eda=ekiptedir ardaya aşıktır.
Arda= ekiptedir sonradan birine aşık olacaktır.EVET TANITIM BU YORUM VE VOTE LÜTFEN..