1. Bölüm: BAŞLANGIÇ

201 3 0
                                    

Herzamanki gibi çik sıkıcı bir Pazartesi sabahı. Sabah erkenden kalkıp okula gidecektim. Hemen formalarımı giyip bişeyler yemeden evden cıktım. Yürüyerek okula gidiyordum çünkü yakındı. Okula geldim Amanda Emily ve Candace beni bekliyorlardı. Sınıflarımıza çıkmaya başladık. Candace ve ben aynı sınıftaydık. Birlikte sıralarımıza oturduk. Candace: Okulların kapanmasına bir hafta kalmıştı sonunda.:-D  ben: evet ve biz hala nereye gideceğimize karar veremedik.:-P Candace: aslında benim aklımda bir yer var oraya gidebiliriz dedi:-D sırıtarak.

ben: olur o zaman tenefüste kızlara söyleriz dedim.

tamam anlamında başını salladı. Çok sıkıcı bi ders GEOMETRi.:-P derste az daha uyuya kalıcaktık. Sonunda zil çaldı Candace ve ben kantine indik sonra Emily ve Amanda geldi. Ben herkese birer kola ve yiyecek bişeyler aldım. O sırada Candace: ben sanırım nereye gideceğimizi biliyorum.

Amanda: nereye ?

Candace sırıtarak sürpriz dedi. siz valizlerinizi hazırlayın benim arabamla gideceğiz. Emily: tamam ne zaman yola cıkarız? Candace: okulların kapandığı gece. ben: gecemi sabah ciksak olmazmı???Candace: ne fark edicek mel? korkuyormusun yoksaben: hayır alakası yok. peki nasıl istersen.

LANETLİ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin