Ne olduğuna bakmak için hemen jenniferın odasına gittik.
- jennifer iyimisin :-O!!!
- b-ben çok k-korkuyorum melody!
-korkma tatlım biz yanındayız.
Candace"ne oldu jennifer anlat bize :-C
odama girdim. eşyalarımı dolaba yerleştiriyordum. Sonra arkamı döndüğümde uzun siyah saçlı bir kız yere oturmuştu. ben" siz kimsiniz" dedim. cevap vermedi. yanına gittim yüzü bembeyaz ve gözleri kıpkırmızıydı. Ağzından kanlar akıyordu. Elindede böcekler vardı. Sonra farkettimki böcekleri yiyiyordu. bende bi anda çığlık attım o kız bana yaklaşarak çok kalın bir sesle bana bir şey dedi. sonra siz odaya geldiğinizde koşarak camdan atladı. Cam bu yüzden açık. öyle bir ses daha önce hiç duymamıştım.
Amy gülerek: Tatlım sen korku filmi izlememelisin bence;-)
jennifer"hayırrr bu doğru değil. sana gördüm diyorum. gerçekti.
Amanda" Amy haklı jennifer korku filmi izleme bence "
Emily"Korkma canım sadece bir göz yanılması olabilir"
ben" aynen korkmana gerek yok"
Jennifer" Belkide öyledir. biraz uyumak istiyorum lütfen"
Amanda" okey biz seni kaldırırız."
hepimiz odadan çıktık ve salona geçtik. burası baya büyüktü. Amy" ben biraz bahçeyi gezeceğim" dedi.
Amy' nin ağzından
Salona geçtik. Biraz oturduktan sonra ben"biraz bahçeyi gezeceğim" diyip çıktım.
Gezerken ağaçların orlardan çığlık sesleri gelmeye başladı. Burda çok ağaç vardı. burada kaybolabilirim diye gitmemeye karar verdim.Çığlık sesleri giderek yaklaşıyordu.