"TANITIM"

468 10 0
                                    

Rıza Soylu (Rıza baba): Ekipin müdürüdür. Ayla ile evlidir. Pınar adında bir kızı vardır. Ekipi ona "Rıza baba" diye hitap eder.

Selin Demirci: Ekipdedir. Komiserdir. Mesutla güzel bir ilişkisi vardır. Almilla adında 4 yaşında bir kızı vardır. ( eski eşidir). Mesutun haberi yoktur almilla'dan.

Leyla Karaca Çınar: Hakan eşidir. Ekipdedir. İlk başlarda Ayline sinir olsada ilerleyen bölümlerde ona iyilik yapacaktır. Hakanı çok sevsede hakan sevmiyordur.Fethi'le gizli ilişki yaşıyo

Hakan Çınar: Leylanın eşidir. Leyla pek hazmetmiyordur. Aylini seviyordur. Ama kavuşamıyordur.Ekipdedir.Komiserdir.
Cihat adında bir kardeşi vardır.

Mesut Güneri: Ekipdedir.komiserdir. Tunç adında oğlu vardır. Selin güzel bir ilişkisi vardır. Hüsnü'ye "usta" diye hitap eder.

Aylin Aydın Karaman: Ekipdedir. Komiserdir. Fethiyle evlidir. Ama Hakanı seviyordur. Selinle çocukluk arkadaşıdır. Arzu adında bir kardeşi vardır. Cihan adında bir abisi vardır.

Fethi Karaman: Aylinin eşidir. Aylini sevsede Aylin sevmiyordur. Ekipdedir.Komiserdir.Hakanı hiç hazetmiyordur. Leyla'yla gizli ilişki yaşıyordur.

Cihan Aydın: Aylinin abisidir. Mühendisdir. Fethiyi hazmetmiyo ama Hakanı seviyordur. Kardeşi gibi görüyordur Hakanı.

Arzu Aydın: Cihan ve Aylinin en küçük kardeşidir.lise sona gidiyordur.Hakanın kardeşi Cihata aşıktır.

Cihat Çınar: Hakanın kardeşidir. Lise sona gidiyordur. Aylinin kardeşi Arzu'ya aşıktır.

Hüsnü Çoban: Başkomiserdir. Ekipdedir. Mesuta "usta" şeklinde hitap eder. 5 çocuk babasıdır.Ekipin neşe kaynapıdır.

Ali Akdoğan: Ekipdedir. Komiserdir.pınarla güzel bir ilişki yaşıyordur.
Ekipin lalesi ve keskin nişancısıdır.

Pınar Soylu : Rıza babanın kızıdır. Oda babası gibi polistir. Ekipdedir. Komiserdir. Aliyle güzel bir ilişki yaşıyordur.

Volkan Acar: Ekipdedir.Komiser yardımcısıdır. Handeyi seviyordur.

Hande Çimen Kaya : Ekipdedir. Komiser yardımcısıdır. Volkanı seviyordur ama Can'la  evlidir. Can'ı pek hazmetmiyordur.

Can Kaya : Ekipdedir.Komiser yardımcısıdır. Hande ile evlidir. Handeyi sevsede Hande sevmiyordur

Adnan Kaçmaz: Terör örgütü başkanıdır. Rıza' nın en büyük düşmanıdır. Tehlike ve kurnazdır.

Erdem korkmaz: kısacası adnanın adamıdır.

Aşk AcısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin