merhaba arkadaşlar bölüm biraz geç geldi üzgünüm . nedeni artık bilgisayardan yazmaya başladım önceden tablet veya telefondan yazıyordum ama artık yazım yanlışlarımı en aza indirmek için bilgisayardan yazmaya başladım . herneyse yorumlarınızı votelerinizi bekliyorum arkadaşlar lütfen yazdığımın emeğimin karşılığı bana vote ve yorum olarak dönsün :)
bölüm Kutay'dan devam gençler :)
sabah yine beni hayattan bezdiren o güzel rüyalarımı bitiren alarmın sesiyle uyandım. oysaki ben daha yastığımla sevişip yorganımla tepişip uykumla evlenecektim . sabahın köründe ne diye kurs olur ki? benim normalde bu saatte götümde pireler uçuşuyor 31. rüyamı görüyorum ne işim var okulda ?demek istesemde götüm yemez çünkü yoklama alacağız diye tutturdular. saate baktığımda dersin başlamasına yarım saat vardı . önce duşa girdim ama ne duş jelim vardı nede şampuanım Lannnn benim şampuanlarım nerde ben bir yıllık stok yapmıştım 12 tane şampuan 6 tane duş jeli almıştım HASSİKTİRR ....... ulan selim ulan selim bütün şampuan jel ne varsa kesin sen toplayıp evine götürmüşsündür başka kim olacak ki ?eve sadece selim geliyor arada duş alıyor kesin gördü şampuanları jelleri toplayıp doluşturup evine götürdü diye düşünürken banyo dolanının üstünde bulduğum notla olayı kesinleştirdim. hayvan hem çalmış hem not bırakmış :
- kanka benim evde duş jeli ile şampuan bitmişdi baktım sende baya var dedim alıyım bir kaç tane hakkını helal et benim biricik best friendim saol teşekkür ederim kardeşim nasıl olsa senin malın benim malım senin malın da benim malımdır rica ederim . :):)
at hırsızı puşt ne var ne yoksa toplamış götürmüş bana da HACIŞAKİR SABUNU bırakmış üstüme üstlük not yazmış sonunada gülücük koymuş ben o gülücükleri sana so****sam kutay değilim . ehh napalım bu günlük de hacı şakirle idare edeceğiz.
duştan sonra dişlerimi fırçaladım . üstümü giyindim kıyafet koku ve saç benim için önemli olan 3 özellik kimseyi saçı veya kıyafetiyle yadırgamam ama koku konusunda aynı şeyleri söyleyemem. parfümümü sıkıp saçlarımıda yaptıktan sonra telefonumu paramı ve kulaklığımı alıp ayakkabılarımı giyip evden dışarı çıktım saate baktığımda derse hala 10 dakika vardı . koşarak okula gitsem 3 dakika yürüyerek gitsem en geç 5 dakikada okulda olurdum ama ben bisikletle gittiğim için 2 dakikada okulda oluyordum . okul evime yakındı . evin yan tarafındaki küçük depodan zincirle kilitlediğim bisikletimi alıp yola koyuldum . öyle depo dediysem zengin falan değilim bir apartmanda oturuyorum ama kömürlük yerine binanın yanına küçük bir depo yapmışlar binadakiler eşyalarını koysun diye bu binanın mimarı tanımak istiyorum beni mutlaka ara yiğidim !1 .okulda da bisiklet koymak ve kilitlemek için yerler bulunuyordu yani biraz eşek şansı vardı çünkü bisiklet sürmeye bayılıyorum benim zaaflarımdan biri.hala zamanım olduğu için köşedeki fırına gidim kahvaltı yapmamıştım en azından 2 poğaça alıp karnımı doyurmalıydım bisikletimi kenara koyup fırından içeri girdim 2 tane poğaça istedim parasını ödeyip fırından çıktım ben dışarı çıktığımda bisikletimin yanında yere hafifçe çömelmiş bağcıklarını bağlayan bir kız vardı . ama biraz değişik bir kız yani diğer kızlar gibi değil çok uzun boylu ve kolundaki damarlar belirgindi yani bir sporla uğraşıyordu . daha fazla kızı süzmeyip gidip bisikletimi aldım ve okula doğru sürdüm .
ve tabikideeee müdür bahçeye tüm öğrencileri kurbanlık koyun gibi dizmiş ölüm fermanlarını imzalatıyordu . öğrencilerin bir kısmı ise etrafta kız kesip kendi çaplarında espriler yapıp yarım yamalak müdürü dinleyip zaman kaynatıyorlardı . birde biz bu sene okulun misafirleri değilmiydik !! bezgin bir halde baygın bakışlarla ortalığı süzüyorduk . madem misafiriz alın içeriye bizi oturalım sınıfımızda misafire böyle mi davranılır ??
sonunda müdür konuşmasını bitirmiş sınıfa gelmiştik . birde bu sene farklı sınıf zırvalığı vardı başımızda gerçi benim daha öncede arkadaşlarım yoktu yani ayrılacağım zaman üzüleceğim kimse yoktu hayatımda . ama bu sınıfta en azından son senemde kendime bir kaç arkadaş edinebilirdim . ilk ders TARİHH ... İLK GÜNDEN İLK DERS TARİH !!! hay tarihine sokayım tövbe tövbe ulan zalmın müdürü ilk dersi niye tarih verdin be mübarek insan bir beden verir bir rehberlik verir değil mi ??
zil çaldı ve içeriye gayet alımlı hoş bakışlı bakımlı bir hoca girdi 30-40 yaşlarında vardı. tabi yine ayağa kalk selam ver faslı falan gerçekleşti . hoca önce kendini tanıttı değişik bir tipe benziyordu. adı alev idi. bu okula yeni gelmiş zaten ilk defa görüyordum . sınıfda tamamen dolmuştu ben cam kenarı petek yanında oturuyordum ve yanım boştu , içeriye bir çocuk girdi . biraz şapşal gibi ve tabikide gelip yanıma oturdu neden mi ? ben nerde anormal varsa hepsini kendime çekiyorum .sınıfa GÖZ GEZDİRDİĞİMDE ONU GÖRDÜM OHAA .......
sen niye buradasın lannnn ????
bölüm sonu :(
opppss
merhaba ponçikler bu bölümde burada son buldu . bu gün kutayın ağzından aldım 720 kelimelik kısa bir bölüm oldu . ve bölüm çık geç geldi kusura bakmayın inanın bazı olaylardan dolayı :(
ama söz yeni bölüm en geç salıya gelecek ..... bu bölümde yeni birkişi karışacak araya yani enikten biri değil sondaki benden size spoi olsun
bu bölümde artık hikayenin girişine başladık yani artık yaramazlıklar kavgalar espriler gelecek ve bizim enik tayfası oluşacak :)
arkadaşlar yen kitabım anlaşma çok farklı bir konuyla profilimde okursanız sevinirim ....
ayrıca yorum yazan vote veren elleriniz hiç kopmasın sskasdjsjakhaslfjh lütfen vote ve yorum verin inanın sizin o küçük yıldızcığa dokunmanız beni çok mutlu ediyor bebekler :)
beni yapıcı şekide eleştirebilirsiniz
instagram .: deryasvlms takip edebilirsiniz
bay bay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
12.sınıf
ChickLitonlar tam bir ENİK ama kötü anlamda değil yani grup Egemen, Nadir, İdil ve Kutay'dan oluşuyor. enik lakabıda isimlere bakınca çözülüyor , yani bir davincinin şifresi veya mısır piramitlerinin sırrı kadar hikayeyi zorlaştırmadım. ve onların başında...