-oğlum kalk artık saat 2 oldu bugün dershaneyi'de ektin okula da gitmedin kalk artık hadi biraz ders çalış.
-Ya anne uykum var çık dışarı altı üstü 2saat kestirdim şurda ya uffff
Ne ! 2 saat mi ne 2 saati be 14 saattir uyuyosun sen yattığın kadar uykuyu kış uykusuna yatan ayılar bile yatmıyor kalk hadii
Anne ben şuan okula gitmiyorum çünkü tatil yani kendimi şuan öğrencilikten ayrıştırmıs ve bedemini ödüllendirmiş bir insan olarak sınıflandırmış bulunmaktayım .Bak öğrenciye günaydın hadi uyan , çalışana gümaydın hadi uyan, ama boş dolaşana ne günaydını ya ? Bana daha gün aymadı kraliçem en az bi saat 6 'ya kadar da aymazzzzzzzzz .
Annem tam süpürgeyi açık bana süpürge senfonisi dinlettircekken telefonum çaldı numara 0212........ İle başlıyordu resmi bir numaraydı, açtım
-Alo
_merhaba egemencim ben çağrı bey anadolu lisesi müdür yardımcısı Esat Tatan lisemizde eğimini sürdüren 12 . sınıf ögrencisisin . seninle birşey konuşmak istiyoruz lütfen müsaitsen 3 gibi velin ile okula gel .
-peki geleceğim
- Anlayışın için teşekkürler seni bekliyoruz . iyi günler.
-Saolun sizede.
- Oğlum arayan kim?
- okul müdürü bizim kel esat okula çağırıyor birşey konuşacak herhalde neyse birazdan birlikte gideriz.
- tamam hadi kalk kahvaltınipı yap , evi toplayayım sonra çıkarız
- yine sen kazandin kraliçe kaldirabildin beni şu sıcak yatağımdan .
Yemek masasına geçip kahvaltı yapmaya başladım ama bu kel esat beni niye aradı acaba keltoş ne güzel rüyamda güzel kızlar kum güneş bacak deniz görüyordummm offf......
Arkadaşlar bu egemen multi.de var bakın yorum atın çok vote bekliyorum takip edin ve beni okuyun devamı gelicek haftada 2 -3 bölüm gelicek cömert yazarınizdan sizi seviyorum .....
Bu da çağrı bey anadolu lisesi . benim bi alakam yok ama koyayim hikayeye dedim neyse bu liseden olan varsa belirtsin kendini konuşalim belki bana fikir verir ama istanbul daki liseden olan her neyse sizi seviyorum bolum en yakin zamanda gelecek
Bu ara ben Derya yani ismimm 💑👭👋💟😀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
12.sınıf
ChickLitonlar tam bir ENİK ama kötü anlamda değil yani grup Egemen, Nadir, İdil ve Kutay'dan oluşuyor. enik lakabıda isimlere bakınca çözülüyor , yani bir davincinin şifresi veya mısır piramitlerinin sırrı kadar hikayeyi zorlaştırmadım. ve onların başında...