Multimedya: Vera Kayla KARHAN
Güneş ışıkların yüzüme gelmesiyle uyanmak zorunda kaldım bugün o gündü 1 hafta önce iş nedeniyle Amerika' ya gelmiştim burda ki herkesin beni tanıması ile işlerim kısa sürmüş ve diğer birkaç günde tatil yapmıştım.Bugün İzmir'e kızların yanına dönücektim ilk önce kısa bir duş aldıktan sonra üstümü giyinip ( multide) aşağıya indim sabahları pek kahvaltı etmediğim için asker yeşili spor ayakkabılarımı giyip valizimi de elime alıp dışarı çıktım evi kilitleyip arkamı döndüğümde yarım saat önce çağırdığım taksiye binip hava limanına sürmesini istedim.Sonunda hava limanına geldiğimizde şöföre parayı ödeyip valizimle aşağı indim havalimanına geldiğimde tam zamanında geldiğimi gördüm. İzmir uçağına bindim yerime oturduktan sonra kulaklığımı takıp az da olsa kısa bir kestirme yapmak için gözlerimi kapattım.
# 2.5 saat sonra#
Kolumun dürtülmesiyle ne olduğu ilk önce anlamadım gözlerimi açınca bana bıkkın bir şekilde bakan bir hostesle karşıya geldim konuşmasına izin vermeden yerimden kalkıp aşağı indim. Hava limanından çıktığımda karşımda arabamı gördüm ilk önce valizi bagaja attıktan sonra kendimi arabaya atmam bir olmuştu arabayı bir yandan çalıştırırken diğer yandan Rıza Amca'yı arıyordum.
Rıza Baba: nasılsın kızım indin mi uçaktan
V.Kayla : İyiyim Rıza amca sen nasılsın indim uçaktan şuan arabadayım
Rıza Baba : kızlar okulda sen sormadan söyleyim de bizim çocuklar geldi 1 hafta önce benim eşek sıpası da onların yanında dikkatli ol kızım tamam mı?
V.Kayla : tamam Rıza amca dikkatli olurum.
Rıza Baba: sen de kızım. dedikten sonra telefonu kapatıp arabayla yolda makas atmaya başlamıştım.
#Yarım saat sonra#
sonunda görüş alanıma okul geldiğinde hızımı arttırıp girişe geldim arabayı hızlı bir şekilde durduğum için her yer tozla duman olmuştu herkesin bakışı bana yani arabama kaydığında herkesin tanıdığını anladım bizim kızlar ve yanındaki çocuklar ayağa kalkmış bu tarafa bakıyolardı güneş gözlüğümü takıp arabadan çıktığımda birkaç adım atmıştım ki üzerime ayı gibi atlayan biri yüzünden yeri boyladım. bu tabiki de bizim deli Baha oluyodu.
V.Kayla : çık lan üstümden ayı. dediğimde bana bakıp ayağa kalktığında elini uzattı tutup ayağa kalktığımda üstümdeki tozları silkeledikten sonra onlara baktığımda Lina ve Arden ' in güldüğünü gördüğüm onlara doğru yürüyüp kafalarına küçük bir fiske vurup geri çekildiğimde bu sefer onlara ben gülüyordum. O sıra öksürük sesiyle o tarafa baktığımda Rıza amcanın bahsettiği kişiler olduğunu anladım. Lina araya girip konuşmaya girdiğinde hayla o çocuğa bakıyordum.
Lina : kanka bunlar yeni arkadaşlarımız. dediğinde ona baktığımda konuşmasına devam etmesi için kafa sallamakla yetindim. Ve ilk önce siyah saçlı ve mavi gözlü kızı gösterdi.
Lina : bu Gece,yanındaki Çınar, onunda yanındaki İlyas ,onun yanındaki de Gece 'nin küçük kardeşi Asel, onun diğer yanındaki çekik gözlü de Evan, ve son olarak bu yakışıklı da Aral dediğinde ilk önce Lina'ya sonra tekrar hepsinde gözlerimi gezdirdiğimde ilk önce lafa atlayan mavi gözlü kız oldu.
Gece: memnun olduk
V. Kayla: bende memnun oldum.dedikten sonra baha kafasına yeni dank etmiş gibi
Baha:sen yeni mi geldin?
V. Kayla:evet yeni geldim küçük bir işim var yolumun üzeri olduğu için sizin yanınıza geldim kötü mü ettim. dedim olayı dalgaya alarak
Arden: yok da şaşırdık hem bu ne işi balım. dedikten sonra ona ters ters baktım balım kelimesini sevmediğimi bildiği için inadına derdi
V.Kayla: ufak bir iş
Lina: ne kadar ufak bir iş hem bizde gelelim nolur canımız çok sıkılıyor nolurrr.dedi sonundaki 'r' leri uzatarak
V.Kayla: tamam gelin.dediğimde üçü birden
B-L-A: nolurr..... dur sen ne kabul ettin öyle mi
Kayla:evet öyle
Lina: senin kafana birşey düşmedi değil mi uçaktayken.dediğinde kıkırdağımda bizim kızlar ve yeniler bana tuhaf tuhaf baktığında kendimi gülmekten son anda durdurup kafamı olumsuz anlamda iki yana salladım.
V.Kayla: yok bir şey olmadı da bu seferlik kabul ediyorum işim acil olmasa kabul etmezdim hadi neyse daha fazla lafa tutmayın tonla işim var dediğimde arabama doğru dönüyordumm ki
Asel: şeyyy sorun olmassa biz de gelebilir miyiz.dediğinde kıza gülerek evet anlamında kafamı salladım nedense bu kız bana samimi gelmişti.
arabama binmeden önce arkama baktığımda hadi gidelim şeklinde kafamı salladığımda herkes arabasına bindiğinde been önden diğerleri arkamdan okuldan çıktık.
hadi bakalım bugün neler gelicek başıma.........
Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın. :))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Ateş Grubu
ChickLitburda hafızasını kaybetmiş bir kız ve deli gibi aşık olan oğlumuzun hikayesi