T : Marinet vstávaj začina škola hned prví školný deň prídeš ňeskoro .
M: už idem už idem .
T : tak sa postou choť sa naraňajkovať.
M : tak idem .
Marinet sa postavila a išla sa naraňajkovať .
MM : no dobré rano Marinett že si aj vstala rýchlo rýchlo napapaj sa a choť sa obliecť .
M : áno mamí .
Potom keď sa napapala a obliekla
išla do školy .
Vyrazila dvere a povedala dvere
M : pani učitelka prepáčte že idem neskôr !
U : Marinett nevadý ale nabuduce už to bude vážnejšie !
a : ahoj kočko zasa neskoro 🙂 .
M : Ali veď vieš že zaspavam .
Ch : Marinett zase neskoro čo ty ospalkyňa .
M : Chloe nechaj si to pre seba .
Vtom prišiel jeden ujo ktorý chcel požiadať o ruku učitelku . ( ujo : U ) a povedal .
U : vezmeš si ma .
U : nie čo si blázon podvuedol si ma raz tak .
U : ale ale .
U : už choť ja tu učim .
A odyšiel .
Keď odyšiel tak si sadol si na lavičku .
L : zlomené srdce to je skvelé pre moje akumi len leť akuma leť a premeť toho zalúbenca .
Akuma letela a letela a našla ho
L : ahoj zlomené srdce ja som Lišai ona ťa odmietla tak jej to odplať .
U : ano Lišai .
A premenil sa okamžite začal strielať šipi a keď ich trafil tak všetkých nemavideli okamžite išla Marinet niekde skovať a povedal .
M : Tiki tečky .
A premenila saAdrie sa išiel tiež skovať s povedal .
A : plegu drápky .
A premenil sa .Potom sme prišli pri tú nestvúru a začali sme bojovať ja som ho odmotala a kocour mu išiel najsť akumu že kde by mohla byť a povedala Marinett .
B : kocoure je to vtom prstene .
Ale Lišai povedal .
L : zober mu mirákulum ! Beruška ho rýchlo chytila za ruky . A Kocour rozbil prsteň a Beruška chytila Akumu .Pokračovanie v budúcej časti .
A prepáčte za chyby 😁😁
ESTÁS LEYENDO
Kouzelna beruška a černý kocourek
FantasíaUrčite už túto rozprávku poznáte . Marinet je dievča ktoré chodý do strednej školi a tak isto aj chalan Adrien ich život bol normálny ale sú vyvolený .