1. OSUDY RODIČŮ PŘED NAROZENÍM TIFFANY - matka

4 1 0
                                    

         Tiffanina matka Monica  pocházela z pětičlenné rodiny. Byla nejmladší,měla staršího bratra a starší sestru. Byla to jiná doba,tenkrát bylo vše jiné než dnes. Rodiče byli přísnější,děti hodnější a samostatnější,byli krutější domácí tresty,ve školách bylo vše spořádané a děti byli poslušní. Ale i tenkrát se našli takové děti,které nezapadali do korýtka společnosti mezi ostatní bezduché ovce a vyčnívali trochu z davu. Monica často měnila své účesy a barvy vlasů. Dřívě nebyla taková škála barev na vlasy a možností jak změnit barvu,nebyli žádné tyrkysové barvy,zelené,modré,růžové,oranžové a podobně.. A když už byli tak byli hodně drahé a těžko přístupné pro normální obyčejné lidi. Dřív každý měl každý obyčejný člověk barvy jako černá,hnědá,blond,zrzavá a ještě možná červená a bílá. Monica byla docela problémová, občas si dělala co chtěla a porušovala pravidla,ale doma vždy byla poslušná a ani nezkusila být drzá na rodiče. Poslušně uklízela se sestrou a bratr také někdy něco udělal,vařili,pekli,prali a když se vrátili jejich rodiče z práce bylo vše uklizeno a bylo i navařeno. Toto všechno už zvládaly jako malé holky a v dnešní době toho není někdy schopná ani dospělá žena,která má doma i pár dětí a manžela. Monica byla krásná štíhlá blondýna s dlouhými vlasy skoro až po zadek. Každý se za ní ohlížel,měla i spoustu kamarádek. I její sestra byla krásná,ale občas jí dělala naschvály. Když bylo Monice 15 let, šli někam s přáteli si sednout k hospůdce ven. Monica měla dovolené do určité hodiny a pak jít domů. Její rodiče měli noční směnu,doma byla jen její sestra a bratr. Začalo se stmívat a všichni šli pomalu domů a Monica se tam zakoukala do jednoho kluka. Byl to polák, byl docela pohledný a házel očka po Monice. Pomalu všichni ostatní už odcházeli domů a Monica tam pořád zůstávala kvůli tomu klukovi. Už dokonce měla být i doma,ale vůbec jí netrápilo,že má být už doma,jediné co jí zajímalo byl ten kluk. Už byla úplná tma,nikde nikdo nebyl,on se s ní dal do řeči a šli se projít. Monica byla tak naivní.. On jí zatáhl tam kde nikdo nechodil a pak jí znásilnil. Monice bylo teprve patnáct, byl to pro ní šok. Tolik toho obětovala pro kluka,který jí tak ohavně zneužil. Naštěstí nepatřil mezi ty odporné pedofily a úchyly co zneužijí dívku a pak jí zabijou. Jen si chtěl užít a bylo mu jedno,že ona nechce. Pak utekl a nechal jí tak.. Monica celá ubrečená a v šoku doběhla domů,bylo už nejspíš druhý den ráno. Sourozenci jí napráskali rodičům.. Monica z toho byla zničená a musela vše říct doma.. Sestra jí objala a řekla jí,že je hloupá,že se jí něco mohlo stát a pak ji silně objala a stekla jí slza. To samé udělala její matka. Nejdřív jí chtěli s otcem zmlátit páskem,jenže pak se dozvěděli o tom co se stalo a uvědomili si,že už trpěla víc než dost. Co nejdříve šla její matka s Monicou na policii nahlásit to znásilnění, psalo se to i v novinách každý ve městě o tom věděl. On se nikdy nenašel a zůstal bez vinny. Co když právě v tuhle chvíli je doma se svou manželkou a objímá jí a mezi nimi leží jejich dítě? A nějaká žena s ním žije a třeba s ním má dokonce i děti a ani netuší,že její milý před lety znásilnil surově mladou dívku a zůstal bez vinny.. Všichni se na Monicu dívali skrz prsty a všude se o tom povídalo. Monica z toho byla zničená.. A každý den litovala toho,že nešla domů včas tak jak jí rodiče řekli. Po nějaké době se dala Monica dohromady a skoro na to zapomněla a lidi také. Měla přítele, byli spolu asi přes rok a ona otěhotněla. Bylo jí teprve 17 let. On jí odmítal poskytnout peníze na interupci a její rodiče byli proti tomu aby si dítě nechala a ještě doma dostala páskem. Její matka jí vzala na interupci a všechno musela zaplatit sama. Měla starostí nad hlavu, jediný kdo z jejich dětí byl takřka bez problémů byl nejstarší syn. Ten nikdy neměl dívku a ani se moc nepral a známky měl tak akorát. Ale Monicy sestra byla na tom podobně jako Monica. A v tu dobu co Monica podstoupila interupci tak už dávno její sestra bydlela od rodičů se svým přítelem. Vždy pro svoje rodiče byla Monica ta nejhorší.  Když bylo po všem, byla nějakou dobu sama a pak měla jednoho kluka za druhým. Ale pak přišla další rána od osudu.  V devatenácti letech znovu otěhotněla,ale tentokrát se dozvěděla,že její milý je vlastně ženatý a snad,že jeho žena je také těhotná. Nepřipadalo v úvahu aby si Monica dítě nechala. Byla už sice plnoletá,ale stejně to nesla těžce. On jí zaplatil interupci a chtěl aby o tom nikdo nevěděl a vše udělal naprosto diskrétně... Nějakou dobu ještě žila u svých rodičů .. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 24, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Říkej mi, TiffanyWhere stories live. Discover now