2 den

33 5 1
                                    

Pavel nás svolal do jídelny. ,,Ták milí táborníci rozdělíme se do týmu."

,,Do červeného týmu patří,Lucie, Anna,jakub oh né to je ten děvkař řekla jsem si.
Renata a René a Jakube ty jsi tu byl i minulý rok tak jim to tu vše ukaž." Pavel to konečně dořekl.

Jakub nám to tu vše ukazoval,nedávala jsem pozor a bylo mi líto že nejsem ze Simish,ale jsem vlastně s Luckou takže je to super. Řekla jsem si a utíkala za Luckou. Jakub řekl ,,už jsem vám tu vše ukázal." ,,už jste si připomenuli vaše jména? " řekl Pavel. ,,Ještě ne" odpověděl Jakub. Sedli jsme si k potůčku. ,,Tak jak se jmenuješ ty ta malá?" ,,Renata a je mi 7 let" odpověděla ta nejmladší. ,,já jsem René a je mi 10 ",, jsem Lucie a je mi 15" ,,a co ty krásko?" Pohladil mě po zádech. ,,J-Já jsem Anna,je mi 16" vykloktala jsem. ,,pěkně jméno" dořekl a zazubil se. ,,Jmenuji se Jakub a mám 17 let" usmál se na mne.

,,Pojďte na večeři" křičel na nás Pavel.

Šli jsme do jídelny tam nás Pavel překvapil a řekl že budeme opékat. Šli jsme směrem k vůni náhodných špekáčků Jakub šel vedle mě a řekl mi ,,máš ráda špekáčky?" Tuhle otázku jsem moc nechápala ale řekla jsem že jo. Jakub si chtěl sednout vedle mě ale přišla za ním nějaká holka a řekla mu ,,Pojď si sednout za náma" ,,za chvíli přijdu" odpověděl jí. Šel si pro špekáček a donesl i mě a opekl mi ho. ,,j-jo děkuju ale já bych si to udělala sama." Už neodpověděl a šel za tou holkou asi se jmenovala Sophia a byla to zrzka byla tam s její partou Viktorií a Asijatku. Jak Sophia a její parta odešla Jakub šel za mnou a vzal mi botu. Házel si s ní a hodil jí i Filipovi. (To byl jeho kamoš)
A házeli si s ní. Celou dobu jsem skákala za nima. A křičela ,,Dej mi tu botu!!" Jakub tu botu jednou blbě chytnul a bota mu spadla do ohně Jakub se díval do ohně já skákala směrem k ohni,ale zakopal jsem o Jakubovu nohu a spadla jsem na ruku,ruka mi hrozně křupla a konečný vlasů mi uhořely (1cm). Doskákala jsem s bolavou rukou na chatku. Dala jsem si jiné boty a šla jsem za zdravotníci. Ta mi dala obklad na ruku a řekla že jí mám nejspíš zlomenou,ale že do nemocnice pokud mě to bude stále bolet pojedeme až zítra. ,,Dobře" odpověděla jsem.

Když jsem byla na chatce tak jsem málem brečela jak mě bolí ta ruka. Simish a Lucka už spaly. Takže mě nemohly slyšet

ŤUK ŤUK

Ozvalo se od dveří. Šla jsem otevřít. Byl tam Jakub.
,,P-p-promiň za tu botu a vlasy" ,,A ruku" přidala jsem. ,,V poho"řekla jsem. ,,C-co máš s rukou?!"
Zeptal se. ,,Asi jí mám zlomenou" ,,c-coo?? Hrozně se o-omlouvám" vykloktal ze sebe a málem se rozbrečel ,,Jo" řekla jsem otráveně.

Příběh má přesně 500 slov😅 předem se omlouvám za chyby kdy chcete další dil?😜

Anna WilsoonKde žijí příběhy. Začni objevovat