doktor

14 3 0
                                    

Ráno

Bylo ráno a ruka mě stále bolela a jak.
Chvíli jsem ležela a někdo ťukak jelikož holky ještě spaly tak jsem se i přes tu velkou bolest odhodlala jít otevřít.

,,Ahoj Anno,jak to vidíš s tou rukou bolí tě?"zeptala se mě zdravotnice.
,,ano bolí" odpověděla jsem.
,,Dobře tak se obleč a půjdeme do nemocnice"
Oblékla jsem se a sedla si do auta.
Nemocnice byla asi půl hodiny od tábora.

Vešli jsme do nemocnice. A čekali v čekárně.
Jak na nás vyšla řada tak jsme vešli dovnitř.
,,dobrý den" řekli jsme oborově.
,,ták co se ti stalo slečno? " zeptal se mě doktor.
,,zakopla jsem a spadla na ruku." Řekla jsem.
,,podíváme se na to" řekl doktor.

Udělal mi rengén(teda aspoň myslím)
A zjistil že jí mám naštíplou dál mi něco podobného jako sádru a já jsem se zeptala jestli s ním zůstat na táboře. Doktor řekl že jo ale že nesmím běhat,cvičit a musím si na tu ruku dávát velký pozor. Souhlasila jsem. A pak ještě řekl kdy mám přijít na kontrolu a vše potřebné.

Když jsem byly na táboře tak jsem šla na snídani a zdravotnice řekla vedoucímu co a jak.

Na snídani byl celkem hnus. Šla jsem do chatky a cestou jsem potkala Jakuba.
,,Co co máš s rukou?" Zeptal se i když to dobře věděl.
,,mám jí naštíplou"
,,to jsem ti udělal asi já já c-co?"
,,přesně" a dala jsem mu vražedný pohled. V jeho očích sem viděla Velkou lítost a a LÁSKU?!
,,Já s-se ti hrozně moc omlouvám a samozřejmě ti zaplatím i ty boty a kadeřníka"
,,omluva se přijímá a nevím jak jste na tom vy s penězma,ale my dobře takže mi to nemusíš platit" a bez odpovědi jsem odešla.  ,,Ježiš co to máš na ruce?" Řekli zborově Simish s Luckou ,,mám jí naštíplou" odpověděla jsem.

VEČER
,,Holky spíte??" Zeptala jsem se.
Nic se neozvalo tak jsem šla na záchod sama.
Byla tma a nějaký kluk vyšel ze záchodu a vrazil do mojí naštípnuté ruky.
,,Moc se omlouvám jsi v pořádku?" Zeptal se mě.
,,Jo v pohodě jak se jmenuješ?"
,,Brad ty?"
,,Anna"
,,nechceš doprovodit?"
,,no,ale jdu ještě na WC"
,,to nevadí" odpověděl a dal si svojí ruku na moje rameno.

Když jsme se vraceli tak mi pošeptal do ucha. ,,Tak zítra princezno"
Vešla jsem do chatky a přemýšlela jsem jak byl hezký a ty jeho oči! Z toho přemýšlení jsem usla. 


Takže po dlouhé době tu je další část napište mi jestli to mám ukončit nebo pokračovat.💗 PS. Dnes 431 slov. A omlouvám se za chyby🙎

Anna WilsoonKde žijí příběhy. Začni objevovat