Telefon Konuşması.

3.4K 139 16
                                    

 Yine on saatlik bir konuşmadan sonra hışımla telefonu duvara fırlatıyorum. Yüğoo, öyle birşey yapmıyorum. Bugüne bugün bir ayfon beş kolay alınmıyor.(yazardan bir gerçek: Sony Xperia Go kullanıyor. Reklam yabtım:D) O telefon için göt sıkıştırıp takdir aldım olm. Adam olun. Neysa. Tam böyle götü yayıp Doctor Who izleyecektim ki telefonum dırırımmm diye bir sesle beni işimden alı koyuyor. "Amınakoyim kim bu saatte?" bir de baktım ki Poyraz iti tekrardan arıyor.

 "Ne oldu bebeyim? Deniz ile sevişmenizi anlatırken bir yeri mi atladın?" 

"Az önce o sürtükten ayrıldım.." Abovvv!!Fışş!!Aneeyyy!! Ne oldu lan acep? Hemen öğrenmeli, dedikodu dinlemeli.

"Ne oldu kiaağğ?"

"Sana lez dedi amınakoyim. Her fırsatta sana laf sokuyor döl israfı. Ben de dayanamadım buna büyük harflerle ünlemlerle felan mesaj attım sonra sesli mesajdan 'Senden ayrılıyorum sürtük.' dedim. Aşırı havalı söyledim. Sirius Black yanımda halt etmiş."

"Ağaayy!! Benim için ayrıldın o kızdaağğnn!Gizliden gizliye beni sefdiyini bilyordum askm.s.s.s"

"Ne diyon amk. Tamam şekilli bir hüğmın biyingim ama vi ar cast firends bebeyim."

"Off yine götünü kaldırdım senin. Neyse sen bize gelsene."

"Feniks? İyi misin yavrım? Saat gecenin 1'i?" orada tek kaşını kaldırdığını biliyorum biç.

Şimdi Feniks ne biçim isim demeyin sikerim.Feniks havalı bir isim bi' kere. Şu Phoenix var ya, Zümrüdü Anka Kuşu. Heh işte onun Türkçeleşmiş hali. Ahh şu an kafamda FOB'un The Phoenix'i çınlıyor. Neysa olaya geri dönelim.

"Maraton yabacaz biç. Tulumunu giy ve gel."

"Ay dur kız ne maratonu! Ayy ne olur Grimm izleyekk!!"

"Nö bebeyim. True Blood izleyecez biz senle."piç smile yabarqenee(öncelikle yazar kesinlikle bu diziyi izlemiyor. Bir kere birkaç bölüm izlemeye çalıştı. Ama psikolojik açıdan iyi değil gençler. Dizi değil o. Vamporn=Vampir+Porn. Yine yazarın uydurduğu aşırı zekili 1 kelime)

"Sen ciddi anlamda azdın bence.."

"Ahh evet Poyraz! Deli gibi istiyorum seni! Gelirken prezervatif getirmeyi de unutma, sonra hamile falan bırakırım seni. Hiç evlenemem senle çok gencim ben. Zengin bir koca bulmam lazım hem. Gerçi sen de zenginsin. Babanlar para sıçıyor. Normalde ölüm döşeğinde olup gerdekten önce gebermen ya da gebertilmen gerekiyordu ama seksili bir insansın.."

"Ya of kızım yine mala bağladın. Kapatıyorum ben.." 

"DUR! Dur lan pezo(pezevenk fkdjklh)! DW maratonu yabacaz gitme. Bak Van Gogh'lu bölümü açmıştım ama istersen Don't Blink'i de açarım.." 

"İyi gelicem. Ama şunu bil ki; Don't Blink'i açmana gerek yoktu.." piç smile yabtı kesin. El çabukluğuylan direk bölümü yüklemeye başlayacağımı biliyordu. Pezo.Aşırı sinir oldum. Çünkü Van Gogh bebeyim. En sevdiyim üçüncü ressam olur kendileri. Birincilik tahtında Mary GrandPré otururken, ikinci sırada Picasso var. Şimdi diyceniz hu iz dis meri gırendpire? Kendileri taptığım (mecazi anlamda söylüyorum flgjfd) Harry Potter serisinin kapak tasarımcısı olur.

Ne oluyor lan?Telefonu yüzüme kapattı? SEN KİMSİN LAM OÇE ALLAHEKBER ALLAHEKBER?! SEN WHO OLUORSUN DA FENİKS SAMYELİ'NİN SURATINA TELEFON KABATIYORSUN?!

Sövüyorsam Seviyorumdur.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin