Pytanka od Serbka
No cześć. Fajnie
1. ¡Hola, chica! Espero que muy bien pasar su día. Miras agradable y fresco persona. Pedemos hablar si desea. ¡Le deseo feliz e inolvidable vacacciones!
2. Czasami o tym myślę, jakby to było... no w niektórych momentach to myślę, że wolałbym być człowiekiem, to wszystko zależy od sytuacji. No, ale bycie personifikacją też jest spoko. Przynajmniej dopóki nie musisz patrzeć jak ludzie wokół ciebie umierają.
3. Sí.
4. Chyba nie mam jakiegoś ulubionego.
5. Musi być miła i ma mnie serio kochać i nie zostawiać. Super jakby była ładna, ale bardziej chyba liczy się charakter i to co ma w sercu (tak to ujmę).
6. No to... na pewno gra w piłkę nożną~
(Ślepota mnie ogarnęła i dopiero zauważyłem, że za pierwszym razem to pytanie mi gdzieś uciekło .-.)7. Nie.
8. Już na to odpowiadałem. Chociaż aktualnie to nie wiem.
9. Nawet lubię... Zależy z kim :P
10. Jasne.
11. Wszystkie gatunki xD Często jest to zależne od moje humoru.
12. Być może. Zawsze można próbować.
13.
Argentyna - Mój najlepszy przyjacielUrugwaj - Jesteśmy ze sobą w bardzo dobrych relacjach.
Peru - Jak ja go nie lubię... za nic w świecie się nie dogadamy.
Wenezuela - Lubię ją.
Boliwia - Mamy w miarę znośne stosunki, chociaż wojna na Pacyfiku trochę namieszała.
Meksyk - ...Niejestempapryczkąchili...
Z resztą nie utrzymuję za bardzo kontaktu lub jesteśmy dla siebie neutralni.
Pytania od Malinka4352
1. ...OKROPNIE... I gorzej.
2. Oczywiście~
3. Sí!
(A: Mój tata też~ ^^)4. Hmmm... no nie wiem :/
5. No dobra *przytula*
6. W moim kraju jakoś dużo nie mówią o tych imigrantach. Zależy kim oni są
7. Jasne
Do następnego...~
CZYTASZ
Zapytaj Chile (Q&A)
RandomTak tego jest pełno , ale czemu by nie spróbować. Jakby ktoś chciał mnie o coś zapytać to śmiało piszcie tutaj...~ [Stare to jest, nie wszystko aktualne]