Pytanka od Argentyna_aph
1. Każda. To co mi wpadnie w ucho.
2. MOŻEMY NAWET DZISIAJ!!
3. Nawet dogaduję się z Anglią (Ekhem i tak uważam, że Falklandy powinny być argentyńskie weón ekhem...). Prusy mnie kiedyś szkolił wojskowo, więc i z Niemcami ostatecznie też nie mam jakichś złych stosunków...Chociaż nie przepadam za nim xd Polskę szanuję i lubię (jeden Polak szczególnie zasłużył się dla mojego kraju~). No i chyba tyle.
4. To tak jakby moja siostra, nie? Lubię ją.
5. Czasami.
6. Nie mam.
7. Też nie mam xd
8. Feliciano w sumie nie jest zły. Seborgi nie znam. A Romano to z kolei mój dobry przyjaciel.
(Tak swoją drogą to _RomanoVargas _North_Italy_ wy i jeszcze parę osób planowaliście "zrobić misję chrystianizacyjną na mój kraj, aby przekonać mnie do wiary w Latającego Potwora Spaghetti", czyż nie?)9. Nie. Ale lubię zajmować się kotami.
10. Niebieski... i biały. To są takie ulubione~ Czerwony też się może załapać.
11. Jest spoko, ale trochę go czasami nie rozumiem.
12. Niespecjalnie...
13. Nawet dobrze. Ze stolicą to lepiej być w dobrych stosunkach no nie? :P
14. Yyy... nie wiem. Napewno nie myślę, że jest tylko i wyłącznie takim 100% zbokiem, ale nie wiem co jeszcze mógłbym o nim powiedzieć, żeby z kolei nie wyszło mi długie wypracowanie. No może to, że wkurza mnie aktualna polityka jego i Niemiec.
15. Sí.
16. HER-BA-TA. Zdecydowanie herbata!
17. Wolę herbatę. Ale da się wypić.
18. Eee, no nie jest najgorzej... Każdy lepszy niż Pinochet.
19. Adminka zabrała mnie ze sobą na 3 dni do Węgier. A tak to raczej niespecjalnie się gdzieś ruszałem.
20. Oj nie wiem. Parę osób uważa mnie za optymistę, a to jest raczej niekoniecznie trafne... Pesymistą jako takim na pewno nie jestem. Więc realista.
Pytanie od aph_wietnam
...Nie mam pojęcia. Jestem neutralnie nastawiony, o~
Do następnego...~
CZYTASZ
Zapytaj Chile (Q&A)
RandomTak tego jest pełno , ale czemu by nie spróbować. Jakby ktoś chciał mnie o coś zapytać to śmiało piszcie tutaj...~ [Stare to jest, nie wszystko aktualne]