Haiii,De laatste tijd ben ik niet vaak meer actief en schrijf ik ook niet meer op wattpad. Zoals sommige van jullie misschien weten heb ik vaker tijden gehad waar het niet goed met mij ging.
Ik heb geprobeerd positief te blijven en ervoor te zorgen dat andere mensen zich beter zouden voelen. Het enige probleem was dat ik niet aan mezelf dacht. Elke keer probeerde ik iemand beter te laten voelen en ging het weer slechter met mij.
Jullie moeten weten dat ik het oprecht echt leuk vind om te schrijven. Maar het lukt mij nu gewoon niet. Veel wat ik eerst deed gaat fout. Zelfs school gaat fout, want ik zak waarschijnlijk naar havo. Niet dat het slecht is maar mijn ouders zijn daar zeker niet blij mee.
Sorry dat ik nu weer minder zal updaten. Ik haat het echt en het was ook niet mijn plan toen ik mijn boek weer ging herschrijven. Maar soms moet ik gewoon even aan mezelf denken en dat is op dit moment aan school en een paar privé dingen.
Ik zal proberen om volgende week iets te uploaden, maar ik weet niet zeker of het lukt omdat ik dan toetsweek heb. (Er is een kans dat het toch lukt om veel te blijven posten dus wees niet bang hihi.)
Again, het spijt mij. Hopelijk snappen jullie het!
X,
-Y