❤הוא❤

72 8 22
                                    

הוא היה בחדר המשותף שלו ושל חברו ללהקה, יושב על המיטה, מחזיק את המתנה שהיא נתנה לו בידו ולא ידע מה לעשות. הוא ניזכר בפניה העדינות, בחיוך המתוק שלה, בעניים שטבע בהם מהרגע הראשון וגרמו לליבו ליפעום במהירות מרבית, גרמו לו להרגיש רגושות שלו חש לפני.

הוא רצה לפתוח את החבילה אבל פחד, לא, לא פחד אלה היה לחוץ.
זה הרגיש לו מוזר, בדרך כלל כשהוא פותח חבילות ומתנות של מעריצות הוא לא לחוץ ככה.
אולי בגלל שאצלה זה שונה? אבל מה שונה?

הוא ארז אומץ ופתח את החבילה.
בפנים, בתוך החבילה היה מונח מחברת ספירלה גדולה שעליה חרות את שמו ומתחת 'תודה על הכול♡'. ועט שכתוב את שמו ו'באהבה♡'. הוא לא הבין, תודה על מה? הוא פתח את המחברת בעמוד הראשון וגילה מכתב, לא, לא מכתב אלה שיר? כשהזיז את המחברת נפל ממנה מעטפה אדומה ועליה היה כתוב 'לקרוא ליפני השיר' הוא הסתקרן ופתח את המכתב ושם היה כתוב:

היי (השם של האידול), אם אתה רואה את זה סימן שפתחת את המתנה שלי, אני שמחה.
לא יודעת למה, לא יודעת איך אבל הצלחת איך שהו להכנס ללב שלי, משהו שלא כל אחד יכול, כאילו אתה מצליח לקרוא אותי כמו ספר פתוח. אולי זה מוזר ותחשוב שאני סתם מדברת שטויות אבל אני מרגישה כאילו אנחנו מכירים כבר שנים (אני טיפשה אל תתיחס😅).
אתה והשירים שאתה כותב גורמים לי להבין המון דברים שלא ידעתי ליפני כן. אני מרגישה שאיך שהוא אתה מבין אותי ומלמד אותי להתמודד עם בעיות בחיי, כן זה מוזר אבל... לא יודעת למה, כל פעם שקשה לי ושאני קצת עצובה אני שומעת את השירים שלך ומתעודדת, למרות שאני לא כלכך מבינה את המשמעות שמאחורי המילים.
כל פעם שאני שומעת את הקול המדהים שלך אני מתרגשת ונסחפת  לעולם שליו ורגוע.
תמיד כשאני שומעת את הקול המדהים שלך או רואה אותך דרך המסך החיוך לא מצליח לרדת מהפנים שלי.
תודה על הכול למרות שלא עשית כלום, עצם זה שאתה קיים ומחייך זה כבר משהו.
(כתבתי שיר אבל הוא קצת צולע😅 מקווה שתאהב)
אוהבת המון ומעריצה המון (השם שלך)


הוא חייך לאור החמידות והאמיתיות  שלה במכתב, נזכר שוב בפנים העדינות שלה מחייכות מולו.
הוא לקח שוב את המחברת ופתח בעמוד הראשון בכוונה לקרוא את השיר.
השיר היה כתוב בכתב עדין ומדוייק.
הוא החל לקרוא והרגיש את אותם הרגשות שחש לידה, שהלב פועם, שהידיים מזיעות, הוא הרגיש כאילו היא שם, לידו.

אתם בדאי שואלים מה כתוב בשיר, אז בבקשה:

אולי זה מוזר אבל זה נכון
השירים שלך בישבילי הם כמו פיתרון

גרמת לי לחייך כשאני עצובה
מרגישה כאילו אני לצידך

כשאתה עצוב אני מרגישה בודדה
אבל כשהצחוק שלך נשמע אני מרגישה שלמה

הקול שלך נשמע כמו מלאך,
כולם כבר אמרו "את אהבתך הוא לקח"

גרמת לי להבין שלכל קושי יש סוף טוב
ובזכות זה אני מרגישה שאני מכירה אותך טוב

(תודה על הכול וסליחה שזה יצא צולע😅)

הוא חייך, והרגיש את הלב שלו מתפוצץ מרוב התרגשות. הוא לא יכל יותר והיה חייב לשבת ולכתוב לה בחזרה למרות שהוא לא ידע איך להביא לה את המכתב שיכתוב, אך הוא רצה לכתוב, הוא הרגיש שהוא חייב.

--------------------------------------------------

מה אתם חושבים שהוא כתב לה בחזרה?🤔

-------------------------------------------------
🤓ofir🤓

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 01, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

הלב שלי שלך ~ KpopWhere stories live. Discover now