Zivot mi je uzasan.Mislim,kakav moze da bude kad zivis u zatvoru.Uvek sam sama i usamljena,iako nas pustaju u zajednicku sobu.Ponekad pridjem nekom i progovorim koju rec,ali se opet brzo povucem.Ljudi me ne vole jer sam cerka glavnog lekara Abby.Stalno me odbacuju vikajuci:"Bezi od nas Clarke!Ne zelimo da budemo prijatelji sa tobom pa da nas ocinkaris svojoj mamici i da nas bace u svemir!"
To boli.Ja nisam takva.Ali ne mogu ih ubediti u suprotno,ne zele ni da me pogledaju.
________
Jos jedno jutro u samici.Jos jedan dan koji treba pregurati,a ne poludeti.Ostati normalan iako si izgubi jednog roditelja ni zbog cega.Ziveti sa tugom,besom i zeljom za osvetom.I secanjima koja svaki put izmame more suza koje moram skrivati da me ne bi ubili.
_
Verovatno se pitate kako sam zavrsila u zatvoru.Sto je najtuznije,bukvalno zbog gluposti.Nakon smrti moga oca,dok sam nosila stvari sa strazarima ka sobi za odlaganje stvari pokojnih,krisom sam uzela tatin sat i stavila ga u dzep.
I kakva me nesreca prati ceo zivot,ispao mi je i strazari su to videli.Tako da sam u zatvoru od svoje 15 godine,a za 5 dana punim 18.Sto znaci da imam samo jos 5 dana zivota.Na moj rodjendan ce me izbaciti u svemir kao mog oca.Iskreno,nisam ni tuzna,ni uplasena,ne osecam nista,jer ovo sto sad imam nije zivot.
Majka treba da mi dodje danas u posetu i da se pozdravi sa mnom poslednji put.Mnogo je volim,ali me boli sto ni jedan put nije pokusala da me izbavi iz zatvora.Mogla je,ona je glavni lekar i clan glavnog odbora gde je kancelar Jaha.Ali dobro,ubedjujem sebe da je pokusala i da nije uspelo.
___
"Clarke."
Cula sam da neko dolazi.To je moja mama.
"Mama"rekla sam hvatajuci se za metalne resetke.
Ocekivala sam da ce doci sama ali sa njom su bili strazari koji su poceli da otkljucavaju vrata.Sta se desava?
"Mama?"
"Duso,ne brini se."
Strazari su me grubo uhvatili i prineli mami
"Clarke,slusaj me.Volim te najvise na celom svetu,nemoj to nikad da zaboravis.Uredu?"
"Mama,zasto mi to govoris?"
"Zao mi je."
U tom trenutku,srazar mi je zabio iglu u vrat i onesvestila sam se.
"Polako je odnesite,molim vas.I stavite im puno hrane tamo!Ovo mora da uspe."__________________
Evo ga i prvi deo nove price.
Nadam se da vam se svidja.❤️🙂
Ostavite vote i komentare.❤️
YOU ARE READING
We are survivors
Teen Fiction"Poslali su nas da umremo,zar ne?"rekla je Clarke gledajuci pravo u mene. "Jesu,ali mi cemo preziveti."rekao sam joj. "Nadam se."