Pomyslná Nadřazenost

392 29 4
                                    

Jak už bylo zmíněno v minulých kapitolách, štíři jsou lidé, co si rádi okolo sebe a svého soukromí rádi staví pomyslné zdi.

V tomto "štítu", dá-li se to tak nazvat, si také udržují vlastnosti, jako již zmíněnou 'nadřazenost', ironii a sarkasmus- což jsou jejich hlavní rysy.

A tato kapitola bude právě o nadřazenosti. První bych chtěla podotknout, že tím rozhodně nechci říkat něco jako, "štíři mají navrch" nebo "ostatní jsou plebs". Vůbec ne.

Ale pravdou je, že štíři samotní, tuto vysokou sebedůvěru často využívají.

Celé okolnosti jsou složité, a tak se je pokusím nejsrozumitelněji napsat.

Hluboko v útrobách štíra se skrývá malá, nenápadná a zamlklá duše, kterou utlačuje silné a řvoucí ego.

A právě ta útlounká dušička je jádrem samotného člověka- štíra. Jelikož je velmi zranitelná a víceménně je to jediné štírovo zranitelné místo, proto, aby ji nikdo nemohl napadnout, vytváří v mysli něco jako novou osobnost.

Ta stará, zranitelná, citlivá a nevinná- osobnost vrozená, což je pravá osobnost daného štíra- začne být utlačována osobností novou- tou, kterou vybudovalo ego, na ochranu nejzranitelnějších míst.

A právě tato 'Nová osobnost' mívá všechny, již výše zdůrazněné (špatné) vlastnosti. Novou osobnost můžeme též nazývat štítem, či jakýmikoliv podobnými názvy, protože slouží k jediné věci, a to obraně štírova nitra.

Když se vám zdá, že je štír zlý, neomalený nebo neohleduplný, pravdou je, že vevnitř možná takový vůbec není a je to třeba hodný člověk.

Také se může stát, že lidé co přijdou se štírem do kontaktu a nezalíbí se mu, nemusí a většinou nikdy nepoznají jaký doopravdy je, protože si to štír nepřeje.

Realita je ale taková, že pravou duši a vlastnosti, tedy tu starou osobnost poznají jen ti, kteří si vyslouží štíří důvěru a lásku.




Tak co, jak se vám líbí nová kapitola? Dejte mi, třeba do komentářů vědět, jak jste celou tu složitou záležitost pochopili vy :D

*Nikie*

Štír (Znamení zvěrokruhu) ♏Kde žijí příběhy. Začni objevovat