Onu aslında iki sene öncede tanıyorum ama ona o zaman bişeyler hissetmiyordum. Yaz tatilinden çıkmıştık. Benim için güzel ama çok zor bir yaz tatili olmuştu. İsterseniz tatilimi merak edenlere kısaca anlatayım.
Tatilin en başında çok eğleniyordum. Neredeyse hergün hiç aralıksız kuzenlerimle geçiyordu vaktim. Eğlenmek için gece gündüz demiyorduk. Herşey çok eğlenceli geçiyordu. Ama bayrama kadar. Ben sosyal medya üzerinden eski sınıf arkadaşımı bulmuştum. Konuştuk işte bana eski anıları falan anlatmaya başladı. Bende dedim ki o zaman bu bayram eski sınıf arkadaşlarımız falan buluşalım dedim. Oda olur dedi. Biz buluştuk. İşte bana hayatını anlatmaya başladı. Madde bağımlısı olmuş. Ben bunu duyunca çok üzüldüm. Ona sordum benim yapabileceğim bisey var mı diye oda olmadığını söyledi.Artık adını söyleme vaktimin gelmiş olduğunu düşünüyorum. Adı Ertan'dı. Sonra bide bizim bir ortak arkadaşımız vardı adı Ayberk. Ertan bisey söylemeyince Ayberk geldi bana dediki ''Ona sen yardımcı olabilirsin. Onunla konuş işte ona yasak et bunu. Çünkü o seni seviyor. Eğer uyuşturucuyu bırakmazsa senin onu bırakacağını söylersin. Oda seni kaybetmeyi göze alamaz.'' Bende kabul ettim. Gerisini anlatmak istemiyorum çünkü kendimden nefret ediyorum böyle birşeyi kabul ettiğim için.
Okul başlamıştı benim biricik aşkım adı Muharrem geçen seneye kıyasen boyu uzamıştı ve kilo vermişti. Yanımdaki arkadaşa söyledim ''Kilo vermiş bu. Çok yakısıklı olmuş'' dedim. Oda "Aynen kanka çok değişmiş dedi. Bir iki hafta geçti.Ben yanımdaki o arkadaşa yani Olga'ya ''Git şunun ağzını bir ara bir çıktığı var mı?'' Olga çağırdı işte Muharrem'ı, konuştular.Muharrem anlamış benim sordurduğumu sadece Olga'ya ''Sana bunu Tuğçe sordurdu değil mi ?demiş. ''Olga'da hemen kabul etmiş benim sordurduğumu.Yani çıktığı var mı ögrenemedim.
Okulun bahçesinde futbol oynarken ben Olga'ya dedim ki (aslında Muharrem'e nisbet olarak) "Buralar alev aldı Olga hadi gidelim" Muharrem bunu duydu. Bana dedi ki "Şimdi buralar yansın mı?"
Bende"Yanmasın mı?" Muharrem lafta geri kalır mı" Yansın yansın"
Tabi bende böyle bir heyecan. Abi düşünsene yani nasıl heyecanlanmayayım. Zaten oralar alev almış gibi terlemiştim.İşte bizim hikayemiz böyle başlamıştı.***** Bu hikayeyi inşallah beğenmişsinizdir. Çünkü bunlar benim yaşadıklarım. Beğenirseniz diğer bölümleri yazarım*****