1

25 3 2
                                    

Pirmadienis

ELŽBIETA P.O.V.

  Suskambėjo žadintuvas. Laikas į mokyklą visgi pirmą dieną vėluoti nesinori. Išlipau iš lovos nuėjau po dušu blah blah blah niekam neįdomu kaip aš maudziausi. Vėliau apsirengiau ir pasidažiau. Lipdama laiptais užuodžiau savo mamos ruošiamus blynelius.
  -Oo, Labas rytas. Paruošiau tau pusryčius,- tarė mama.
  -Žiūriu kas galėtų skaniau kvepėti už mano mamos ruošiamės blynelius.
Pavalgiau pusryčius, atsisveikinau su namiskiais ir išėjau pro duris kur lauke mano vairuotojas Maikas.
  -Labas Maikai!
  -Sveika. Kur važiuojam?
  -I mokyklaa.
Maikui jau 72metai bet savo darbo mūsų šeimoje neatsisako. Išlipau pro duris ir ėjau link mokyklos įėjimo kai staiga į mane atsitrenkė mergina.
  -O sveika! Tavęs dar nemačiau tikriausiai tu naujokė?- tarė ji.
  -Taip aš čia naujokė. Mano vardas Elžbieta, bet draugai vadina Elzė.
  -Mano vardas Viktkrija, bet draugai vadina Vika. Malonu susipažinti.
  -Ej, ar nori tapti draugėmis? As čia nieko nepažįstu.
  -Žinoma.
  Nuejome link klasės, ir sužiurau į tokį vaikiną matosi kad BAD Ass bet visai mielas jis.
*Nuskambėjo skambutis paskutines pamokos*

Vis dar galvoju apie jį, nežinau kas man darosi negi aš jį myliu? Juk tik pirmą dieną... Palaukiau Vikos, pasirodo jos vaikinas jo geriausias draugas bet jos vaikinas toks matosi ramūs ir ne bad ass.
  -Ges vat!-susuko Vika.
  -Vat?
  -Tu jam irgi kritai į akiii!
  -Eik tu.
  -Aš rimtai.
  -Aha, nu gerai, kur tu gyveni pavešiu.
  -*pasakė adresą*
  -O tai čia tas pats kvartalas kaip ir mano!
  Grįžau namo. Visa laiką mąsčiau tik apie jį.

Penktadienis

  Net nepastebėjau kaip praėjo savaitę! Vis galvojau apie Jį, beto sužinojau daugiau apie jį. Jam yra 17metų, Jo vardas Neilas ne ne Nail Horan no, tiesiog Neilas, ir jis ruko. Ir gavau jo numerį. Ai dar, pasirodo jis taippat kvaršina galvą Simui Vikos bernui, dėl manes, kaip ir aš Vikai dėl jo, taiii vuo. Kuo toliau tuo artimesnis mes.
  Gulėjau ant hamako ir staiga supypsėjo mano Telefonas. Žinote nuo Neilo:

Future Bea

Labas, gal norėtum šian su manim į kina?

Laba, taip žinoma!

Future Bea

Tai puiku! Paimsiu tave 16h išeik prie vartų adresas taspats?

Taip taspats. Lauksiu!

Sveikos! Tai va kažką primaklevojau, nepykit už klaidas! Ar tęsti? Iki kitos dalies reik 3vote! Nuotraukoje Vika Viktorija. 360žodžių!

Myliu jus!
xoxo

-lietuvaite

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 25, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

NežinomybeWhere stories live. Discover now