Bună , mă numesc Dwight , despre mine ... sunt doar un șef obișnuit care vrea ca angajați lui să nu fie leneși. Ca în orice companie , sunt câțiva angajați leneși , de exemplu : Claudette care își petrece toata vremea Învățând biologie , Meg care vrea să devină o sportivă cunoscută , Jake care lucrează la mașini toata ziua in loc să ajute compania iar Nea care nici nu mai zic ... este cea mai leneșă angajată din lume. Dar cu toate astea , lucrurile la companie au inceput să meargă din ce in ce mai bine ! Asa ca m-am hotărât să
Îi Invit pe toți la o petrecere în pădure. Din păcate au venit doar cei leneși : Meg , Claudette , Jake si Nea. Deja mă gândeam să le spun că am niște probleme si nu pot ajunge... până când m-a sunat Jake să-mi spuna că sunt în fața casei mele. La ora 20:00 am plecat , drumul era foarte frumos : nu era trafic , era lumina , era peste tot natura până când am ajuns la 2km de pădure. Lucrurile s-au schimbat intr-o secundă , a început să fie ceață , s-a întunecat imediat si era pustiu. Când am ajuns în pădure erau niște uși foarte mari. Eu m-am gândit că erau acolo pentru camioane sau mașini de dimensiuni mai mari si n-am băgat in seamă. Am lăsat mașina la intrare si am intrat înăuntru unde am căutat un loc bun de așezat. Acolo am vorbit ceva vreme despre companie si că toți dintre ei ar trebui să se implice mai mult. Era ora 01:00 așa ca ne-am decis să ne culcăm... până si in ziua de astăzi regret decizia luată. N-am putut să adormim deoarece se auzea ceva ciudat , un fel de capcană. Fetele au rămas in corturi iar eu si Jake ne-am dus să cercetăm. Am văzut mai multe bear trap-uri si am fugit la fete să le spunem că trebuie să plecăm repede. Ele credeau că le facem o farsă si nu ne-au crezut asa că s-au dus să cerceteze. După câteva minute am auzit un țipăt care m-a speriat. Am vazut fetele venind spre noi spunându-ne că trebuie să plecam imediat. Cand am ajuns la porți am vazut că erau închise. Jake a zărit un fel de generator. Nu eram siguri dar am bănuit ca trebuie sa-l reparăm. Au trecut 5 minute , 10 minute , 30 minute , totul era liniștit până când Claudette s-a curentat in generator , el explodând puțin. Cu toate că nu s-a rănit nimeni , sunetul a fost foarte puternic. De atunci m-am simțit urmărit , de parcă cineva ne spiona. Cand făcusem 90% din generator am vazut o umbră în spate. M-am uitat acolo si .........
CITEȘTI
Dead by Daylight Poveste
FanfictionIstoria Dead by Daylight-ului---- Acesta este primul volum , ucigasul fiind : The Trapper