Prima intalnire cu ucigasul

41 3 1
                                    

Ace : Jake , ai o singura sansa ! Cand o sa ma scoata ucigasul din capcana trebuie sa iti pui toata puterea in maini si sa iesi din carlig , o iei tot in fata de unde am venit eu si te vei intalni cu Dwight , spune-i ca daca nu ma voi intoarce , am facut un loc secret unde ucigasul nu va poate gasi asa usor. Este langa poarta principala.

Jake : Si daca nu reusesc sa ies din carlig ? 

Ace : Nu te gandi la asta ! Gandeste-te ca poti.

Killer-ul apare in fata lui Ace si il ia in din trap ducandu-l foarte departe de carligul in care era Jake. Acuma era singura sansa a lui Jake. Dar din pacate n-a putut si o entitate a incercat sa-l omoare. Spre norocul lui isi face aparitia Meg.

Jake : AJUTOOOOOOOORRRRRRRRR!

Meg : Sunt pe drum Jake , rezista !

Meg il scoate pe Jake din carlig.

Jake : Multumesc mult , dar ucigasul l-a prins pe Ace !

Meg : Trebuie sa il gasim cat mai repede , fara el nu cunoastem locul , n-avem nicio sansa !

Jake : Hei , uite acolo , este o mapa .

Jake se duce sa ia mapa de pe jos. Pe ea scria ,, Mapa lui Ace ''

Meg : Asta trebuie sa fie mapa lui Ace .

Jake : Da , sunt desenate toate carligele , portile , generatoarele si ascunzatoarea de care mi-a spus!

Meg : Ce ascunzatoare ?

Jake : Vino sa-i gasim pe ceilalti.

Meg si Jake pornesc spre ceilalti supravietuitori. Cand ajung acolo , spre surprinderea lui Jake il zaresc pe Ace.

Jake : Ace ? Cum se poate , te-a luat killerul acum 2 minute.

Ace : Am scapat , n-a avut carlig in apropiere dar mi-am pierdut mapa unde era notat tot locul.

Meg : Nu e problema ! Ti-a gasit-o Jake.

Ace : Foarte bine ! Dwight trebuie sa veniti cu mine sa va arat ascunzatoarea in caz ca mor.

Dwight : Bine.

Claudette : Duceti-va voi , eu , Meg si Nea ramanem sa facem generatorul.

Ace : Bine dar aveti grija , daca vine ucigasul tipati foarte tare incat sa va auzim.

Claudette: Bine dar inca ceva , ce sunt chestiile astea albastre pe mapa ta ?

Ace : Offf am uitat ce era mai important ! Alea sunt paletele , daca va urmareste ucigasul le aruncati pe jos , dar incercati sa folositi cat mai putine posibile si sa-l nimeriti , el daca vede o paleta pe jos o sparge.

Jake : Gata cu vorba , poate vine chiar acum la noi , hai repede sa ne arati unde este ascunzatoarea.

Dwight : De acord!

Ace : Urmati-ma.

Claudette : Stati putin , unde este Feng ?

Ace : 100% este la ascunzatoare , acolo isi petrece mereu timpul.

Meg : Ok.

Ace , Jake si Dwight pornesc spre ascunzatoare. Lui Ace incepe sa ii bata inima foarte tare.

Jake : Ascundeti-va repede !

Dwight : Ce ?

Jake : Ce ?

Ace : Ascundeti-va !!

Ei se ascund imediat si il vad pe ucigas trecand exact la 1 metru de ei.

Dwight : Doamne cum arata !

Jake : Si gandeste-te ca m-a luat in mana...

Ace : Hai repede pana nu se intoarce.

Ajunsi la ascunzatoare , Ace le da cate o mapa la amandoi si mai ia inca 2 mape pentru fete. Tot acolo o vad si pe Feng care statea intr-un colt.

Ace : Feng ce faci aici ?

Feng : A trecut pe langa mine si m-a urmarit , era la un pas sa ma loveasca cu macheta !

Ace : Ai avut noroc , de obicei nu rateaza...

Feng : Stiu.

Jake : Pe mine m-a nimerit de 2 ori cu macheta fara nicio problema.

Feng : Ai avut noroc ca n-ai murit , unii au murit si de la o lovitura , aveti grija.

Dwight : Eu nici nu l-am vazut inca.

Ace : Iti doresc sa n-o faci. Acuma hai inapoi la fete sa le dau mapa , sigur o sa se piarda cineva fara mapa.

Toti pornesc spre Claudette si Meg , grabindu-se stiind ca ucigasul e pe langa ei.

Meg : Ce va luat asa mult ?

Ace : Este destul de departe ascunzatoarea , poftim o mapa in caz ca va pierdeti.

Claudette : Si noi unde suntem in momentul asta ?

Ace : Aici.

Claudette: Ok. Am mai dat 1 generator , cu ala de ieri 2.

Ace : Inca 88 de generatoare si suntem scapati , daca facem 2 generatoare pe zi , ar inseamna ca ne va lua 44 de zile.

Dwight : Nu avem nicio sansa , fara mancare , fara apa.

Ace : Suntem plini de mancare si apa , toata ascunzatoarea e plina cu iteme , mancare , mapa , unelte , medkituri si lanterne.

Meg : Pentru ce lanterne , ca aici se vede si noaptea,

Ace : Cand ucigasul o sa ia pe cineva in mana sa-l duca la carlig , putem sa-i bagam lanterna in ochi , el este foarte sensibil la lumina.

Claudette : Deci il incetinim ?

Ace : Nu , daca ii bagam lanterna in ochi il lasa direct pe jos pe survivorul din bratele lui iar el poate fugi .

Dwight : Atunci este totul Ok.

Feng : Numai eu ma simt urmarita ?

Ace : Se aude ceva.

Dwight : CE E ASTA ?

Ace : Prima ta intalnire cu ucigasul... 

Meg : FUGAAA !!!

 ---------------Sfarsitul capitolului 3-------------------------------

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

 ---------------Sfarsitul capitolului 3-------------------------------

Dead by Daylight PovesteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum