A'nın kim olduğunu hepimiz çok merak ediyoruz değil mi? Şimdi kimlerin A olabileceğini inceleyip teorilerimi paylaşacağım.
İlk teorimde hikayenin en önemli karakteri olan Emir'i inceleyeceğiz.Arkadaşları Melek ve Melis, Emir'in de onlarla birlikte mesaj aldıklarını bile bile onun A olabileceğini düşünmüş ve onu tüm ölümlerden sorumlu tutmuşlardı.Emir ise ikinci sezonun finalinde en yakın arkadaşı Bora'yı kaybetmişti.Yani hayat onun için acımasızca zorlaşmıştı. Akıl hastanesine kapatıldığında çok zor şeyler yaşamıştı özellikle Yılan ve Ahmet adlı karakterler çok acımasız ve kötüydü. Emir oradayken Bora'nın halüsinasyonlarını görüyordu. Bulduğu kağıtta oranın haritası vardı ve bunu Umut'ta da görmüştük fakat hazırlayan o değildi. Orada yazan BMB büyük bir gizemdi. Melek ve Melis kendilerine gelen CD'ler vasıtasıyla asıl suçluyu öğrenmişler ve vicdan azabıyla hastaneye gitmişlerdi bu sırada da Emir Ahmet'i alt etmiş ve haritadaki arşivlerin olduğu yere gitmişti.Sonra ise büyük bir patlama oldu.Oradan çıkıp çıkmadığını ise bilmiyoruz.İntikam almak istemiş olabilir, kaybettiklerinin acısını almak istemiş de olabilir. Ama ne kadar iyi yürekli ve yardımsever olduğunu da biliyoruz ki benim en sevip basıldığım karakter. Son bölümümüzün son sahnesinde bodrumda birinin Bora'nın fotoğrafına bakıp intikamımızı alacağım demesi kelimenin tam anlamıyla nefes kesiciydi. Bu kişinin kimliğini de merakla bekliyoruz. Önümüzdeki bölümlerde A için daha çok ipucu alacağız ve bir sonraki bölümde başka bir karakterin A olup olmama ihtimali hakkında konuşacağım.Bir sonraki bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim İçin Çığlık At Teorileri
Mystery / ThrillerBu kitapta Benim İçin Çığlık At adlı muhteşem bir biçimde oluşturulmuş eserin -A teorilerini paylaşacağım.