Teori 2 - BORA

27 3 5
                                    

Bu bölümümüzde Emir'in en yakın arkadaşı olan , babasının gerçek babası olmadığını öğrenen ve annesini de kaybeden , aile durumu cidden karışık olan, karakter Bora'yı inceleyeceğiz.

Bora gizemli bir aileye sahipti. İlk sezonun onuncu bölümü "Doğruları Söyleyebilecek Kadar Cesur Musun?"da Emir Boralara gittiğinde Bahadır'ın silah koleksiyonunu görmüştü ve bu cidden garipti. Bora zaten önceden Bahadır'ın Sarışaman Akıl Hastanesi ile olan bağını Emir'e söylemekten çekinmişti. Fakat sonradan annesi Meryem'i kaybetmiş sonradan Bahadır ona gerçek babasının kendisi olmadığını söylemişti. Sonra ise Meryem Emir ile buluşmuş ve buraya Bora da gelmişti. Burada ise Meryem cidden oğlunun kolları arasında tüm sırlarıyla ölmüştü. Tüm bunların acısını çıkarıp intikamını istemiş olabilir diye düşünebilirdik fakat ikinci sezonun finalinde Murat ile yaşadığı arbedede vurulmuş ve can arkadaşı Emir'in kollarında ölmüştü. Fakat sonra üçüncü sezonda Bora ve Murat'ın cesedinin bulunmadığından bahsedilmişti. (Nur , Bora'nın mezarını görmek istemişti ve bu haberi öğrenmişti.)
Bu büyük bir ipucu olabilir fakat Bora'nın da iyi kalpli biri olduğunu unutmamalıyız.Bora'nın babasının kim olduğunu çok merak ediyorum ve açıklanmasını bekliyorum.Son bölümlerde Bahadır'ın geri dönmesi ve Kemal'i hastanede tehdit edip onu oğlundan ayırdığını söylemesi ve ölümüne sebep olduğunu söylemesi şok ediciydi. Hâlâ akıllarda soru işaretleri var ve Cafe Baho'daki Vedat adlı karakterin babasının Bahadır olduğunu söylemesi şüpheleri arttı. Emir Sarışaman'dayken ona gelen kağıtta BMB yazısı büyük bir ipucu da olabilir. Kaybettiği aileyi Emir'de bulmuştu ve her şeyi olmuştu.Emir'e çok şey borçlu ve BorEm'i çok özleyeceğim hikayede.Önümüzdeki bölümlerde gerçeklere adım adım yaklaşacağız. Bora ve Emir için de hikayede en iyisini diliyorum. Bir sonraki bölümde yeni bir karakterin değerlendirmesini yapacağım. Hepinizle görüşmek üzere.

Benim İçin Çığlık At TeorileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin